هیچ کس تنهاییم را حس نکرد
سایه ام امشب زه تنهایی مرا همراه نیست گر در این خلوت بمیرم هیچ کس آگاه نیست من در این دنیا به جز سایه ندارم همدمی این رفیق نیمه راهم گاه هست و گاه نیست.
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هیچ کس تنهاییم را حس نکرد و آدرس hamedr1994.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





Sonic & SEGA All-Stars Racing

دانلود بازی سونیک برای اندروید

بازی سونیک بی شک یکی از محبوب ترین بازی های کنسول های مختلف به حساب می آید که دارای طرفداران بسیار زیادی هستند. در Sonic & SEGA All-Stars Racing کاراکترهای سونیک یک مسابقه رالی را برگذار کرده اند و در آن به سختی با یک دیگر رقابت می کنند. این نسخه از بازی اندروید دارای مسابقات بسیار جذاب تر و هیجان انگیز تری است که به حتم شما را بسیار سرگرم تر خواهد کرد. شباهت این نسخه را می توان مانند بازی کراش که برای Play Station عرضه شده بود، دانست. هم اکنون می توانید در ادامه این بازی را با لینک مستقیم از سایت وطن آندروید با لینک مستقیم دریافت کنید.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 26 آبان 1392برچسب:, ] [ 4:10 ] [ حامد رحمانیا ]

دانلود نسخه جدید بازی انگری بردز

اگر بگوییم انگری بردز بهترین بازی آندروید می باشد شاید اغراق کرده باشیم اما اگر آن را یکی از بهترین بازی های آندروید بدانیم، بدون شک اغراقی در کار نبوده است و این بازی آندروید لایق این مقام می باشد. پرندگان خمشگین را می توان یکی از زیباترین بازی های آندروید دانست که چه در گوگل پلی و چه در میان تمام کاربران گوشی ها و حتی PC و کنسول های دیگر طرفداران بسیار زیادی دارد که این خود گواه گیم پلی جذاب آن است. دیروز نسخه ای جدید از این بازی بسیار زیبا منتشر شد. Angry Birds Star Wars HD نام همین نسخه است که دیروز منتشر شد و در این پست در سایت وطن آندروید برایتان آن را آماده کرده ایم. در این نسخه شاهد ۳۰ مرحله جدید هستیم که باز هم داستان نابود کردن خوک های سبز رنگ می باشد. هم اکنون می توانید این بازی بی نظیر آندروید را با لینک مستقیم از سایت وطن آندروید دریافت کنید.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 26 آبان 1392برچسب:, ] [ 4:8 ] [ حامد رحمانیا ]

Sine Mora

دانلود رایگان بازی اکشن برای آندروید

Sine Mora نام بازی زیبا با گرافیک بالا برای گوشی های آندروید می باشد که در سبک اکشن عرضه شده است. در این بازی آندروید شما به عنوان یک خلبان باید بتوانید سفینه ای که دارید را کنترل کرده و توسط آن دشمن های تان را نابود کنید. گاهی اوقات پیش می آید که برای کشتن دشمن ها باید دست به تعقیبشان بزنید. این بازی زیبا دارای محیطی سه بعدی و گیم پلی اعتیاد آور و جذاب می باشد که می تواند تا ساعت های زیادی شما را سرگرم کند. هم اکنون می توانید در ادامه این بازی زیبا را با لینک مستقیم از سایت وطن آندروید دریافت کنید.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 26 آبان 1392برچسب:, ] [ 4:7 ] [ حامد رحمانیا ]

Dead on Arrival

دانلود نسخه جدید بازی ورود مردگان

Dead on Arrival داستان زامبی هایی را روایت می کنید که یورش کرده اند و به داخل شهر روی آورده اند. شما باید با استفاده از سلاحی که دارید بتوانید آنها را نابود کنید و همه آنها را بکشید. شما باید علاوه بر این که از دستشان فرار می کنید همچنین بتوانید آنها را نیز بکشید. در این بازی اندروید که برای تبلت ها و گوشی ها عرضه شده است باید بتوانید با حرکات اکشن و بسیار سریعی در مقابل زامبی ها ایستادگی کرده تا جایی که همه آنها را نابود کنید. شما می توانید به صورت مالتی پلیر این بازی را تا ۴ نفره با دوستان خود بازی کنید. کنترل بازی به صورت بسیار عالی برای ضربه زدن و تیراندازی انجام خواهد شد و به گونه ای است که شما را خسته نخواهد کرد. شما می توانید در Dead on Arrival از سلاح های قدرتمند جهت نابود کردن زامبی ها به صورت دسته جمعی استفاده کنید. همچنین این قابلیت را خواهید داشت تا سلاح هایتان را ارتقاء دهید.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 26 آبان 1392برچسب:, ] [ 4:6 ] [ حامد رحمانیا ]

Rescue-Me-Adventures-Premium

دانلود بازی کم حجم جدید برای آندروید

Rescue Me – Adventures Premium نام بازی بسیار سرگرم کننده و جالب برای گوشی ها و تبلت های آندروید می باشد که به تازگی منتشر شده است. داستان این بازی آندروید در مورد انسان هایی کوچک می باشد که خطرات مختلفی آنها را تهدید می کند و شما وظیفه دارید که نجاتشان دهید. تنها وسیله ای که شما توسط آن می توانید این انسانها را نجات دهید، انگشت شما خواهد بود. شما باید به وسیله انگشتتان آنها را از خطرات مختلف دور نگاه دارید. هم اکنون می توانید در ادامه این بازی زیبا را با لینک مستقیم از سایت وطن آندروید دریافت کنید.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 26 آبان 1392برچسب:, ] [ 4:4 ] [ حامد رحمانیا ]

Trucker Parking Simulator

بازی پارک ماشین های سنگین برای آندروید

Trucker: Parking Simulator بازی با سبک محبوب پارک ماشین برای گوشی های آندرویدی می باشد که نسبت به بازی های مشابه دارای گرافیکی بسیار بهتر و همچنین گیم پلی بسیار روان تر می باشد. شما باید در این بازی آندروید بتوانید ماشین سنگین هایی که در اختیارتان قرار گرفته است به خوبی پارک کنید بدون آن که با محیط اطراف و اشیاء مختلف برخوردی داشته باشید. با این کار می توانید امتیاز خود را افزایش دهید و امتیاز بیشتری بگیرید. هم اکنون می توانید در ادامه این بازی را با لینک مستقیم از سایت وطن آندروید دریافت کنید.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 26 آبان 1392برچسب:, ] [ 4:3 ] [ حامد رحمانیا ]

small-city

دانلود بازی ساختن شهر کوچک برای اندروید

ساختن ساختمان ها،  مغازه ها، رستوران ها، پارک ها و … را در شهری که دوست دارید بسازید با SMALL CITY تجربه کنید. بازی بچه گانه اندرویدی مذکور را برای شما کوچولوهای عزیز آماده کرده ایم تا ساعتها کوچولویتان را سرگرم کند و از بازی با آن لذت ببرد. در SMALL CITY میتوانید با خریداری لباس و همچنین خرید حیوانات خانگی،همشهریای خود را خوشحال کنید و حتی به شهر دوستانتان سری بزنید و با آن ها در ساختن شهرشان کمک کنید. بازی فوق را در ادامه این مطلب میتوانید در سایت وطن آندروید با لینک مستقیم دریافت کنید


ادامه مطلب
[ یک شنبه 26 آبان 1392برچسب:, ] [ 4:1 ] [ حامد رحمانیا ]

I, Gladiator

دانلود بازی اچ دی گلادیاتور برای آندروید

بازی گلادیاتور آندروید را شاید بتوان یکی از زیباترین بازی های سیستم عامل آندروید دانست که می تواند تجربه خوبی برای تست این نوع سبک بازی باشد. I, Gladiator می توان این تجربه را در اختیار کاربران قرار دهد. این بازی دارای گرافیک فوق العاده بالای HD می باشد. در این بازی حجیم آندروید شما باید بتوانید با استفاده از استراتژیک های جنگی و با هوش خودتان دشمن های خودتان را نابود کنید. یک اشتباه کوچک می تواند باعث نابود شما شود. I, Gladiator دارای گیم پلی فوق العاده عالی می باشد که بی شک می توان آن را یکی از بهترین بازی های آندروید دانست. در هر مرحله باید با استفاده از استراتژی خاص بتوانید از میدان نبرد پیروز بیرون بیایید. با استفاده از سلاح های مختلفی که دارید و همچنین محیط سه بعدی بازی بی شک احساس یک گلادیاتور حرفه ای را می توانید تجربه کنید.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 26 آبان 1392برچسب:, ] [ 3:55 ] [ حامد رحمانیا ]

دانلود نرم افزار اندروید مدیریت و اجرا فایل های  pdf و office

نرم افزار اندروید موبایل جدید

پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر
Documents To Go Full Version v2.500 نرم افزاری مفید برای نشان دادن  فایل های پاورپوینت و همچنین مشاهده ادوبی فایل های PDF در گوشی های هوشمند مجهز به سیستم عامل Android میباشد. این برنامه  از آن دسته از نرم افزار های میباشد که سادگی آن در حین قدرتمند بودن  مخاطبان بسیاری را به سوی خود جذب کرده است ، این نرم افزار اسناد مورد نظر شما را در یک مجموعه جمع آوری می کند و باعث میشود عملبات شما بهتر انجام شود.
پشتیبانی از آخرین فرمت های مایکروسافت آفیس و ادوبی (توضیحات، DOCX، XLS، XLSX، PPT، PPTX & PDF) از ویژگی های Documents To Go میباشد.
پشتیبانی از ورق به رفتن محاسبات قدرتمند ارائه می دهد داده ها را با پشتیبانی از ۱۱۱ توابع، قالب بندی سلول، تعداد و ورق، سطر و تنظیمات ستون، مناسب گزینه های خودکار، پانل های یخ، مرتب سازی، برش، کپی، چسباندن، خنثی سازی، نمودار، و غیره… را میتوان جز ویژگی های دیگر آن به شمار آورد.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 22 آبان 1392برچسب:, ] [ 4:14 ] [ حامد رحمانیا ]

دانلود نرم افزار دانلود منیجر اندروید جدید
دانلود نرم افزار دانلود منیجر Free Direct Download Manager

پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر
Free Direct Download Manager یک نرم افزار دو جانبه و قدرتمند در جهت افزایش سرعت دانلود و مرور صفحات وب است.با این نرم افزار میتوانید یک مرورگر و یک دانلود منیجر امن و قابل قبول را در موبایل خود داشته باشید . این نرم افزار شما را برای انتخاب زنگ تلفن یا تصویر پس زمینه کمک زیادی میکند در ضمن در این نسخه این نرم افزار بسیاری از مشکلات که در نسخه قبلی وجود داشته رفع شده است. منتظر آپدیت این نرم افزار و ورژن های قوی تر آن در همین سایت باشید.این نرم افزار از ضروری ترین برنامه ها برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی است.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 22 آبان 1392برچسب:, ] [ 4:12 ] [ حامد رحمانیا ]

دانلود نرم افزار جدید اندروید چراغ قوه 

نرم افزار آندروید Tinyflashlightled v4.6

پیش نیاز: آندروید ۱٫۵ و بالاتر

چراغ قوه برای اندروید, وسیله ای مورد نیاز برای همه مکان ها. شاید اتفاق بیافتد که در مکانی که شما حضور دارید به یکبار برق آن محیط برود یا اصلا برای مطالعه به چراغ مطالعه نیاز داشته باشید اما در دسترس شما نباشد.در این مواقع شاید به ذهنتان برسد کاش ما ازموبایل های قدیمی که چراغ قوه دارند برخوردار بودیم اما باید این مژده را به شما بدهم که با این نرم افزار برای آندروید می توانید تلفن همراه خود یعنی صفحه ی تلفن همراه خود را به یک منبع نور قوی تبدیل کنید . کاملا شبیه یک چراغ قوه با نور بالا و سفید رنگ. جالب است نه؟اگر فکر میکنید چراغ قوه همیشه برای شما لازم میشود میتوانید این نرم افزار را به طور رایگان برای تبلت و موبایل های اندرویدی خودتان دانلود نمایید.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 22 آبان 1392برچسب:, ] [ 4:11 ] [ حامد رحمانیا ]

دانلود نرم افزار آنتی ویروس اندروید  Avast
دانلود آنتی ویروس vast! Mobile Security v2.0.3380

پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر
avast! Mobile Security v2.0.3380 از قوی ترین نرم افزار های آنتی ویروس در کامپیوتر و موبایل است که این بار نسخه اندروید این نرم افزار امنیتی را که قابل نصب در موبایل و تبلت دارای سیستم عامل اندروید است را آماده ی دانلود کرده ایم. ابزار های موجود این نرم افزار : کنترل ویژگی های ضد سرقت با دستورات SMS از راه دور، قفل کردن گوشی، فعال شدن آژیر، ردیابی GPS، نظارت صوتی،اضافه کردن یک فایروال برای جلوگیری از نفوذ هکرها. غیر فعال کردن دسترسی به اینترنت و بسیار ابزار های امنیتی مفید.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 22 آبان 1392برچسب:, ] [ 4:9 ] [ حامد رحمانیا ]

برنامه حذف فایل ها

 

پیش نیاز : آندروید ۲,۲ و بالاتر
Clean Master (Cleaner) 3.1.0 شاید شما نیز با نرم افزار ها مشابه که برای رایانه جهت حذف فایلهای زاید طراحی شده باشد آشنا باشید. نرم افزار ذکر شده قادر خواهد بود تا تمام فایل های زاید و بدون استفاده و حتی فایلهای ویروس زاید تلفن همراه شما را به طور کامل پاک کند . همچنین این برنامه در صرفه جویی باتری تلفن شما نیز نقش خواهد داشت . برای حذف فایل های اضافی که آن ها را نمی شناسید و افزایش حافظه داخلی پیشنهاد میکنیم این نرم افزار را از دست ندهید.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 22 آبان 1392برچسب:, ] [ 4:8 ] [ حامد رحمانیا ]

دانلود نرم افزار اندروید بلک لیست برای تماس ها

مدیریت ارتباط تلفنی Blacklist pro 2.95

 پیش نیاز : آندروید ۲,۲ و بالاتر
Blacklist pro 2.95 بار دیگر نرم افزار کاربردی را برای سیستم عامل آندروید فراهم کرده ایم که با این نرم افزار قادر خواهید بود پیامک ها و تماس های خود را مدیریت کنید . آنها را محدود کنید یا به امکانات آنها اضافه کنید تا مخاطب های ک خودتان انتخاب میکنید را بهتر بتوانید با آنها تماس برقرار کنید. .ایجاد یک لیست سیاه و سفید برای راحت تر شدن کارها. شناسه تماس گیرنده را می توان به لیست سیاه برای مسدود کردن تماس آنها یا به لیست سفید اضافه کنید. بلوک تماس , پیامک ,MMS از ویژگی های لیست سیاه میباشد. مدیریت لیست سیاه گزینه ها برای تماس های دریافتی/ غیرفعال کردن زنگ تلفن / پایان تماس در زمانی که خودتان از قبل تعیین کرده اید.پشتیبانی از زبان فارسی در این برنامه از ویژگی های دیگر آن میباشد.

هم اکنون می توانید این نرم افزار را برای موبایل یا تبلت دارای سیستم عامل اندروید به به طور رایگان دانلود کنید و لذت ببرید.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 22 آبان 1392برچسب:, ] [ 4:6 ] [ حامد رحمانیا ]

 دانلود ورژن جدید مرورگر اپرا نسخه اندروید

نرم افزار اپرا

 پیش نیاز : آندروید ۱,۵ و بالاتر
Opera Mobile web browser 7.7 اپرا سریع ترین مرورگر اینترنت در زمین. اپرا مینی داده ها را تا ۹۰ درصد می تواند فشرده سازی کند و بدین ترتیب بهترین انتخاب برای سریع بودن در اینترنت است.
 ویژگی های نرم افزار Opera Mobile web browser 7.7:
- اپرا موبایل  یک رابط امکانات کامل است که به شما اجازه می دهد در دنیای اینترنت  به گشت و گذار بپردازید.
-  شما می توانید  صفحة های نت را با سرعت  بیشتر از کامپیوتر و یا دیگر دستگاه های تلفن همراه خود باز کنید.
- با پشتیبانی از توییتر و فیس بوک ساخته شده است
- اندازه صفحه مرورگر را میتوانید خودتان انتخاب کنید، این نرم افزار بهترین حالت نمایش در صفحات وب مورد علاقه را همیشه به شما می دهد.
تغییرات اخیر:
این آخرین نسخه از اپرا موبایل شامل رفع انواع مختلفی از اشکال ها، همراه با ثبات و بهبود عملکرد است.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 22 آبان 1392برچسب:, ] [ 4:3 ] [ حامد رحمانیا ]

دانلود نرم افزار ارتباطات و چت اندروید 

نرم افزار چت 2013

 پیش نیاز : آندروید ۲,۲ و بالاتر

آیا می خواهید که با یک نرم افزار کاربردی در اندروید خود با دیگران از طریق اینترنت تماس صوتی,چت متنی و تصویری داشته باشید؟پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را دانلود کنید.

Tango Text, Voice, Video Calls بهترین برنامه ارتباطات  ۲۰۱۳ را در این پست به شما معرفی میکنیم که بهترین حالت چت کردن را نیز به کاربران می دهد.
تانگو به شما این امکان را می دهد تا با بالاترین کیفیت ویدیو و تماس های تلفنی، متون و عکس های خود و دیگران را مشاهده کنید و به اشتراک بگذارید, همچنین این برنامه بازی هایی در خود گنجانده است تا در مواقعی که حوصله شما سر میرود به صورت جداگانه یا با دوستانتان بازی کنید!همه این ویژگی ها در یک نرم افزار شبکه اجتماعی که در نهایت ترکیبی از هر آنچه راه که می خواهید برای برقرار ارتباط به شما داده است.

برخی از ویژگی های نرم افزار Tango Text, Voice, Video Calls
- با نام کاربری خود وارد شوید و رمز عبور : ایجاد یک حساب کاربری در چند ثانیه
- به طور خودکار میتوانید دوستانی در این شبکه پیدا کنید
- تلفن ها و پیام های کاری خود را میتوانید با این برنامه انجام دهید
- این نسخه در سراسر جهان قابل استفاده بوده و نسخه های رایانه ای آن نیز منتشر شده است
- با کیفیت عالی در ۳G، ۴G، و Wi-Fi


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 22 آبان 1392برچسب:, ] [ 4:0 ] [ حامد رحمانیا ]

SoftMaker Office Professional 2012 نرم افزاری که قادر است تا علاوه بر ویرایش متن ابزاری شبیه به Excel مجموعه آفیس را هم به کاربران هدیه دهد. سرعت بالا در اجرا و همچنین سازگاری کامل با نرم افزارهای رایج موجود در بسته Microsoft Office  دو قابلیت مهم این نرم افزار به شمار می رود . البته بحث سازگاری این نرم افزار به همین جا ختم نمی شود چرا که این بازار با آخرین نسخه مجموعه آفیس و فرمت های به کار رفته در آن سازگاری داشته و قابلیت ویرایش آن ها را نیز دارد.  این نرم افزار که تقریبا بهتر بسته نرم افزاری ذکر شود ابزاری هم شبیه به Microsoft PowerPoint در خود جای داده که از نظر قابلیت های دست کمی از این محصول قدرتمند مایکروسافت ندارد.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 21 آبان 1392برچسب:, ] [ 3:36 ] [ حامد رحمانیا ]

دانلود فتوشاپ CS6 کم حجم Adobe Photoshop 13.0 Portable

 

دانلود فتوشاپ CS6 کم حجم و بدون نیاز به نصب (پرتابل)

Adobe Photoshop 13.0 Portable

Adobe Photoshop بی شک از نرم افزار های بسیار معروف در زمینه ی طراحی و کار های گرافیکی می باشد. این برنامه به دلیل قابلیت های فراوان و کاربرد های بسیار توانسته به یکی از محبوب ترین نرم افزار ها برای طراحان تبدیل شود. نرم افزار فوتوشاپ در حالت عادی ، حجم قابل ملاحظه ای از کامپیوتر شما را برای نصب اشغال میکند همچنین نصب آن وقت نسبتا زیادی را می برد ولی با استفاده از بسته ای که همینک در سایت عصر دانلود ؛ برای شما آماده کرده ایم می توانید امکانات از نسخه پرتابل و بدون نیاز به نصب آن استفاده کنید. حجم این برنامه هم برای دانلود تا حد ممکن کم و بهینه شده است. همینک می توانید نسخه کم حجم شده فوتوشاپ را از سایت عصر دانلود دریافت کنید .


ادامه مطلب
[ سه شنبه 21 آبان 1392برچسب:, ] [ 3:34 ] [ حامد رحمانیا ]

Skype یا اسکایپ یکی از بهترین و کار آمدترین نرم افزار های مسنجر موجود می باشد که توسط آن می توانید به صورت رایگان ، تماس صوتی و تصویری با دوستان خود در هرجای جهان بپردازید. این نرم افزار به دلیل ارائه ی ارتباط صوتی بالا و ویدئویی بسیار با کیفیت محبوبیت زیادی را در میان کاربران به دست آورده است. اسکایپ علاوه بر این قابلیت قابلیت های فوق العاده ای همچون رایگان بودن آن ، پشتیبانی از بیشتر زبان های دنیا توانسته است از رقبای خود پیشی بگیرد و به یک برنامه ی مفید و کاربردی تبدیل شود. هم اکنون می توانید آخرین نسخه ی منتشر شده ی مسنجر Skype  را با یک کلیک از دانلود ۰۰۹۸ دریافت کنید. جهت دانلود نرم افزار اسکایپ به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

برخی از ویژگی های نرم افزار مسنجـر Skype v6.10 :

- برقراری تماس رایگان با هر کسی در هر نقطه از جهان

- ایجاد کنفرانس تلفنی رایگان تا چهار نفر

- تماس از طریق اسکایپ تا تلفن های عادی

- کیفیت صدای بسیار واضح و در حد عالی

- چت و گفتگو با ۱۰۰ نفر در گروه چت

 

Skype

 


ادامه مطلب
[ سه شنبه 21 آبان 1392برچسب:, ] [ 3:32 ] [ حامد رحمانیا ]

Adobe Flash Player نرم افزار فلش پلیر پلاگینی محبوب و کاربردی نمایش فایل های فلش برای مرورگرورهای مختلف می باشد. شاید تا به حال برای شما پیش آمده است که برای مشاهده محتوای آنلاین پس از باز نمودن صفحه موردنظر مرورگر از شما درخواست نصب آخرین نسخه فلش پلیر برای مشاهده محتوای مذکور را نماید، برای رفع چنین مشکلی بایستی نرم افزار Adobe Flash Player برروی سیستم عامل شما نصب شده باشد. نرم افزار فلش پلیر (Flash Player) این امکان را فراهم می آورد تا برنامه نویسان و توسعه دهندگان صفحات فلاش با افزودن تصاویر ویدیویی ، متن ، صدا و دیگر افکتهای گرافیکی به فایل های خود ، برنامه هایی جذاب تر را آماده نمایند.همچنین نرم افزار فوق این امکان را به شما می دهد تا انیمیشن ها و سرگرمی های تحت وب را با بالاترین وضوح و کیفیت مشاهده کنید . استفاده از ورژن های جدید این افزونه به ۲ دلیل از اهمیت بالایی برخورددار است. دلیل اول بروزرسانی های امنیتی این پلاگین می باشد تا انواع حملات و نفوذها از طریق اینگونه فایل ها از بین برود و دلیل دوم تغییرات ساختاری در نحوه رندر و نمایش این فایل ها در مرورگر و در نتیجه کاهش استفاده مرورگر از منابع سیستمی جهت نمایش این فایل ها می باشد. بنابراین توصیه می شود این پلاگین را دانلود و بروزرسانی نماید. باتوجه به تحریم بودن ایران امکان بروزرسانی مستقیم این افزونه ممکن نیست. جهت دانلود اخرین ورژن نرم افزار فلش پلیر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

flash player دانلود

 

 

 

download دانلود نسخه مخصوص اینترنت اکسپلوررinternet explorer

download دانلود نسخه مخصوص فایرفاکس ، اپرا ، کروم و سافاری

size حجم فایل : ۱۷ مگابایت

password رمز فایلها : www.download0098.com

[ سه شنبه 21 آبان 1392برچسب:, ] [ 3:30 ] [ حامد رحمانیا ]

WinRAR از قوی ترین و بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, Unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند EXE در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

 

winrar ورژن جدید و نهایی قوی ترین فشرده ساز دنیا WinRAR 4.20 Final

 


ادامه مطلب
[ سه شنبه 21 آبان 1392برچسب:, ] [ 3:28 ] [ حامد رحمانیا ]

Yahoo! Messenger پرطرفدارترین و محبوب ترین نرم افزار چت با کامپیوتر می باشد که کمتر کسی پیدا می شود که این نرم افزار فوق العاده را نشناسد.

اگر برای یک بار از این پیام رسان استفاده کنید ، قطعا یکی از طرفدارای پروپا قرص آن می شوید به دلیل داشتن امکانات فوق العاده نظیر :

- شکلک های بسیار زیبا برای جواب طرف مقابل

- اتاق های چت مختلف برای هر کشور

- اشتراک گذاشتن عکس

- ارتباط با شخص مقابل از طریق وبکم

- ارتباط صوتی با طرف مقابل

- و …

 

ورژن نهایی یاهومسنجر

 


ادامه مطلب
[ سه شنبه 21 آبان 1392برچسب:, ] [ 3:25 ] [ حامد رحمانیا ]
 زبان: فارسی  نویسنده: مهدی
 نوع فایل: SWF
 تعداد صفحات: -  ناشر: www.p30help.com
 حجم کتاب: 2.25 مگابایت

 

[ سه شنبه 21 آبان 1392برچسب:, ] [ 3:6 ] [ حامد رحمانیا ]

به‌روزرسانی: این مطلب آپدیت شده و آموزش کامل این برنامه در مطلبی با عنوان “آموزش جامع اینستاگرام؛ از سیر تا پیاز!” منتشر شده است. پیشنهاد می‌دهیم برای کسب اطلاعات بیشتر از این برنامه علاوه بر این مطلب، مطلب ذکر شده را هم حتما مطالعه کنید.


 

فارنت: اگر شما هم مانند من از میلیون‌ها کاربر دستگاه‌های اندرویدی هستید که در روزهای اخیر در اینستاگرام ثبت‌نام کرده‌اید و روش استفاده از این اپ را هنوز فرا نگرفته‌اید، با ما همراه باشید تا روند کار با محبوب‌ترین اپ اشتراک‌گذاری تصاویر در دنیا را در دستگاه‌های اندرویدی با هم مرور کنیم.

...


ادامه مطلب
[ سه شنبه 21 آبان 1392برچسب:, ] [ 3:1 ] [ حامد رحمانیا ]
[ دو شنبه 20 آبان 1392برچسب:, ] [ 3:56 ] [ حامد رحمانیا ]
[ دو شنبه 20 آبان 1392برچسب:, ] [ 3:54 ] [ حامد رحمانیا ]
[ دو شنبه 20 آبان 1392برچسب:, ] [ 3:52 ] [ حامد رحمانیا ]

لیونل مسی و فرزندش در استخر – عکس روز

22953 209x300 لیونل مسی و فرزندش در استخر   عکس روز

 

ستاره بارسلونا آخرین روزهای تعطیلات تابستانی خود را برای حضور قدرتمند در فصل جدید مسابقات فوتبال سپری می‌کند.

به گزارش فارس، لیونل مسی ستاره تیم فوتبال بارسلونا آخرین روزهای تعطیلات تابستانی خود را سپری می‌کند تا خود را برای حضور در فصل جدید مسابقات آماده کند.
در تازه ترین عکس این ستاره آرژانتینی، وی تصویری را از خود به همراه پسرش تیاگو منتشر کرده است.
[ دو شنبه 20 آبان 1392برچسب:, ] [ 3:48 ] [ حامد رحمانیا ]

عکس جالب از جشن تولد پسر لیونل مسی 

180013 عکس جالب از جشن تولد پسر لیونل مسی

عکس جدید مسی در کنار همسر و پسرش در جشن تولد ۱ سالگی تیاگو که مسی پیام زیبایی را هم برای پسرش نوشته است را در ادامه مشاهده کنید….

 

“تیاگو مسی”، پسر “لیونل مسی” و “آنتونیا روکوزو” حالا یک ساله است و پدر و مادرش دیروز برای تیاگو جشن تولدی خانوادگی گرفتند و با انتشار عکسی از این جشن در صفحه اینستاگرام، این شادی را با هوادارانشان قسمت کرددند.

مسی در کنار این عکس نوشته:« تولدت مبارک زندگی من. دوستت داریم! تو همه چیزما هستی.»

 

3509l77 عکس جالب از جشن تولد پسر لیونل مسی

[ دو شنبه 20 آبان 1392برچسب:, ] [ 3:47 ] [ حامد رحمانیا ]

عکس جالب از آشپزی کردن لیونل مسی

179372 عکس جالب از آشپزی کردن لیونل مسی

عکس جالب و دیدنی از ستاره تیم بارسلونا لیونل مسی در حال آشپزی کردن و کباب کردن گوشت را در ادامه مشاهده کنید….

 

بعد از برگزاری جلسه تمرینی بارسلونا در روز یکشنبه، “لیونل مسی” ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا ترجیح داد تا نزدیکانش را به یک غذای خوشمزه میهمان کند

مسی عکسی را در صفحه توئیترش قرار داده که در مقابل باربکیو مشغول گریل کردن گوشت است و چاقو و چنگال آشپزی در دستانش است. لبخند رضایت بخش “لیونل مسی”، بعد از برد تیمش در ال کلاسیکو هنوز از لب های او دور نشده است.

a5htt 300x244 عکس جالب از آشپزی کردن لیونل مسی

[ دو شنبه 20 آبان 1392برچسب:, ] [ 3:46 ] [ حامد رحمانیا ]

معرفی گرانقیمت ترین آدم دنیا+عکس

گرانقیمت ترین آدم معرفی گرانقیمت ترین آدم دنیا+عکس

گرانقیمت ترین آدم روی زمین معرفی شد.این مرد جوان یکی از فوتبالیست های مشهور و سرشناس جهان می باشد.عکس او را در ادامه ببینید…..

 

 

2494 با ۹ تا صفر جلویش. این، قیمت پیشنهادی برای خرید جوان ۲۶ ساله آرژانتینی است. قیمتی که مالک باشگاه «بارسلونا» ی اسپانیا برای خریداران احتمالی لیونل مسی تعیین کرده است.

«ساندرو راسل» در گفت‌وگو با روزنامه‌ «اسپورت» ایالت کاتالونیا گفت که قیمت فروش لیونل مسی ۵۸۰ میلیون یورو است: «هر تیمی که می‌خواهد لیونل مسی را جذب کند، باید علاوه بر پرداخت مالیات، ۲۵۰ میلیون یورو هم هزینه کند این یعنی قیمت فروش مسی ۵۸۰ میلیون یورو است. همه بازیکنانی که خواستار جدایی از بارسلونا هستند، می‌توانند به خواسته خود برسند به جز یک نفر که او هم لیونل مسی است.»

گرانقیمت ترین آدم1 300x200 معرفی گرانقیمت ترین آدم دنیا+عکس

با این حساب،اگر قیمت روز «یورو» را ۴۳۰۰ تومان محاسبه کنیم، مبلغ پیشنهادی باشگاه بارسلونا برای خریداران لیونل مشی، ۲۴۹۴هزارمیلیارد خودمان می شود.

این در حالی است که بزرگترین معامله خرید یک بازیکن فوتبال، همین چند وقت پیش انجام شد و «گرت بیل» اسکاتلندی با قراردادی ۶ ساله و رقمی معادل ۹۱ میلیون یورو از تیم تاتنهام انگلیس به رئال مادرید اسپانیا پیوست. یعنی با قراردادی که حدود یک ششم مبلغ پیشنهادی برای لیونل مسی است .

این یعنی، نابغه آرژانتینی بارسلونا حالا حالاها دست نیافتنی است و هیچ جایی غیر از «بارلونا» نمی رود. ادعایی که مالک باشگاه بارسلونا هم با پیشنهاد این رقم نجومی، ان را تایید کرده است.

[ دو شنبه 20 آبان 1392برچسب:, ] [ 3:43 ] [ حامد رحمانیا ]

عکس دیدنی از خانه فوتبالی مسی

176949 عکس دیدنی از خانه فوتبالی مسی

عکس جالب و دیدنی از خانه عجیب و غریب و فوتبالی لیونل مسی ستاره مشهور بارسلونا را در ادامه این مطلب مشاهده کنید….

 

هنرنمایی “لیونل مسی” ستاره آرژانتینی بارسلونا محدود به مستطیل سبز نمی شود او می خواهد در خارج از جهان فوتبال هم نگاه ها را به خود جلب کند؛ این را به خوبی می توان از منزل فاخری که برای او طراحی شده است درک کرد.

“لوئیس گاریدو” معمار اسپانیایی منزلی را برای مسی طراحی کرده است که شبیه زمین فوتبال است. او درباره انگیزه اش از ساخت این خانه گفت: تصمیم گرفتم تا خانه مسی را به این شکل درآورم تا شور و هیجان او برای فوتبال را بیشتر کنم.

54665 300x220 عکس دیدنی از خانه فوتبالی مسی

[ دو شنبه 20 آبان 1392برچسب:, ] [ 3:43 ] [ حامد رحمانیا ]

لیونل مسی خالکوبی عجیب مسی روی پایش

خالکوبی عجیب مسی روی پایش

 

لیونل مسی فوتبالیست عضو بارسلونای اسپانیا و تیم ملی آرژانتین بخاطر علاقه زیاد به فرزندش، تصمیم گرفت تا شکل دست پسرش را روی پای تخصصی خودش خالکوبی کند.

messi خالکوبی عجیب مسی روی پایش

[ دو شنبه 20 آبان 1392برچسب:, ] [ 3:41 ] [ حامد رحمانیا ]

 

لیونل مسی عکس جدید لیونل مسی با همسر و فرزندش

 

عکس جدید لیونل مسی با همسر و فرزندش …

 

 

لیونل مسی و همسرش عکس جدید لیونل مسی با همسر و فرزندش

[ دو شنبه 20 آبان 1392برچسب:, ] [ 3:40 ] [ حامد رحمانیا ]

جدیدترین عکس لیونل مسی و پسرش

1769491 جدیدترین عکس لیونل مسی و پسرش

  عکس های جدید و دیدنی از لیونل مسی اسطوره فوتبال و پسر و همسرش که در صفحه توِییترش قرار داده است را در ادامه ببینید….

 

“لیونل مسی” ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا دو عکس را درصفحه توئیترش قرار داده که در آن او در کنار پسرش “تیاگو” و همسرش “آنتونیا” دیده می شوند.

او برای توصیف این عکس نوشته:« با پادشاه خانه»

2h6f6oi 190x300 جدیدترین عکس لیونل مسی و پسرش

[ دو شنبه 20 آبان 1392برچسب:, ] [ 3:36 ] [ حامد رحمانیا ]

 

 

 

منبع:سایت گل


ادامه مطلب
[ دو شنبه 20 آبان 1392برچسب:, ] [ 3:31 ] [ حامد رحمانیا ]
[ دو شنبه 20 آبان 1392برچسب:, ] [ 3:28 ] [ حامد رحمانیا ]
[ دو شنبه 20 آبان 1392برچسب:, ] [ 3:28 ] [ حامد رحمانیا ]
[ دو شنبه 20 آبان 1392برچسب:, ] [ 3:25 ] [ حامد رحمانیا ]
[ دو شنبه 20 آبان 1392برچسب:, ] [ 3:23 ] [ حامد رحمانیا ]
درباره وبلاگ

سلام دوستان حامد هستم از زنگارد امیدوارم از وبلاگم خوشتون بیاد لطفا نظر یادتون نره...
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 21
بازدید کل : 113459
تعداد مطالب : 325
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1