هیچ کس تنهاییم را حس نکرد
سایه ام امشب زه تنهایی مرا همراه نیست گر در این خلوت بمیرم هیچ کس آگاه نیست من در این دنیا به جز سایه ندارم همدمی این رفیق نیمه راهم گاه هست و گاه نیست.
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هیچ کس تنهاییم را حس نکرد و آدرس hamedr1994.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





[ چهار شنبه 30 دی 1394برچسب:, ] [ 12:48 ] [ حامد رحمانیا ]
[ سه شنبه 19 آذر 1392برچسب:, ] [ 2:24 ] [ حامد رحمانیا ]
[ سه شنبه 19 آذر 1392برچسب:, ] [ 2:17 ] [ حامد رحمانیا ]
[ سه شنبه 19 آذر 1392برچسب:, ] [ 1:58 ] [ حامد رحمانیا ]
[ دو شنبه 20 آبان 1392برچسب:, ] [ 3:56 ] [ حامد رحمانیا ]
[ دو شنبه 20 آبان 1392برچسب:, ] [ 3:54 ] [ حامد رحمانیا ]
[ دو شنبه 20 آبان 1392برچسب:, ] [ 3:52 ] [ حامد رحمانیا ]

لیونل مسی و فرزندش در استخر – عکس روز

22953 209x300 لیونل مسی و فرزندش در استخر   عکس روز

 

ستاره بارسلونا آخرین روزهای تعطیلات تابستانی خود را برای حضور قدرتمند در فصل جدید مسابقات فوتبال سپری می‌کند.

به گزارش فارس، لیونل مسی ستاره تیم فوتبال بارسلونا آخرین روزهای تعطیلات تابستانی خود را سپری می‌کند تا خود را برای حضور در فصل جدید مسابقات آماده کند.
در تازه ترین عکس این ستاره آرژانتینی، وی تصویری را از خود به همراه پسرش تیاگو منتشر کرده است.
[ دو شنبه 20 آبان 1392برچسب:, ] [ 3:48 ] [ حامد رحمانیا ]

عکس جالب از جشن تولد پسر لیونل مسی 

180013 عکس جالب از جشن تولد پسر لیونل مسی

عکس جدید مسی در کنار همسر و پسرش در جشن تولد ۱ سالگی تیاگو که مسی پیام زیبایی را هم برای پسرش نوشته است را در ادامه مشاهده کنید….

 

“تیاگو مسی”، پسر “لیونل مسی” و “آنتونیا روکوزو” حالا یک ساله است و پدر و مادرش دیروز برای تیاگو جشن تولدی خانوادگی گرفتند و با انتشار عکسی از این جشن در صفحه اینستاگرام، این شادی را با هوادارانشان قسمت کرددند.

مسی در کنار این عکس نوشته:« تولدت مبارک زندگی من. دوستت داریم! تو همه چیزما هستی.»

 

3509l77 عکس جالب از جشن تولد پسر لیونل مسی

[ دو شنبه 20 آبان 1392برچسب:, ] [ 3:47 ] [ حامد رحمانیا ]

عکس جالب از آشپزی کردن لیونل مسی

179372 عکس جالب از آشپزی کردن لیونل مسی

عکس جالب و دیدنی از ستاره تیم بارسلونا لیونل مسی در حال آشپزی کردن و کباب کردن گوشت را در ادامه مشاهده کنید….

 

بعد از برگزاری جلسه تمرینی بارسلونا در روز یکشنبه، “لیونل مسی” ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا ترجیح داد تا نزدیکانش را به یک غذای خوشمزه میهمان کند

مسی عکسی را در صفحه توئیترش قرار داده که در مقابل باربکیو مشغول گریل کردن گوشت است و چاقو و چنگال آشپزی در دستانش است. لبخند رضایت بخش “لیونل مسی”، بعد از برد تیمش در ال کلاسیکو هنوز از لب های او دور نشده است.

a5htt 300x244 عکس جالب از آشپزی کردن لیونل مسی

[ دو شنبه 20 آبان 1392برچسب:, ] [ 3:46 ] [ حامد رحمانیا ]

معرفی گرانقیمت ترین آدم دنیا+عکس

گرانقیمت ترین آدم معرفی گرانقیمت ترین آدم دنیا+عکس

گرانقیمت ترین آدم روی زمین معرفی شد.این مرد جوان یکی از فوتبالیست های مشهور و سرشناس جهان می باشد.عکس او را در ادامه ببینید…..

 

 

2494 با ۹ تا صفر جلویش. این، قیمت پیشنهادی برای خرید جوان ۲۶ ساله آرژانتینی است. قیمتی که مالک باشگاه «بارسلونا» ی اسپانیا برای خریداران احتمالی لیونل مسی تعیین کرده است.

«ساندرو راسل» در گفت‌وگو با روزنامه‌ «اسپورت» ایالت کاتالونیا گفت که قیمت فروش لیونل مسی ۵۸۰ میلیون یورو است: «هر تیمی که می‌خواهد لیونل مسی را جذب کند، باید علاوه بر پرداخت مالیات، ۲۵۰ میلیون یورو هم هزینه کند این یعنی قیمت فروش مسی ۵۸۰ میلیون یورو است. همه بازیکنانی که خواستار جدایی از بارسلونا هستند، می‌توانند به خواسته خود برسند به جز یک نفر که او هم لیونل مسی است.»

گرانقیمت ترین آدم1 300x200 معرفی گرانقیمت ترین آدم دنیا+عکس

با این حساب،اگر قیمت روز «یورو» را ۴۳۰۰ تومان محاسبه کنیم، مبلغ پیشنهادی باشگاه بارسلونا برای خریداران لیونل مشی، ۲۴۹۴هزارمیلیارد خودمان می شود.

این در حالی است که بزرگترین معامله خرید یک بازیکن فوتبال، همین چند وقت پیش انجام شد و «گرت بیل» اسکاتلندی با قراردادی ۶ ساله و رقمی معادل ۹۱ میلیون یورو از تیم تاتنهام انگلیس به رئال مادرید اسپانیا پیوست. یعنی با قراردادی که حدود یک ششم مبلغ پیشنهادی برای لیونل مسی است .

این یعنی، نابغه آرژانتینی بارسلونا حالا حالاها دست نیافتنی است و هیچ جایی غیر از «بارلونا» نمی رود. ادعایی که مالک باشگاه بارسلونا هم با پیشنهاد این رقم نجومی، ان را تایید کرده است.

[ دو شنبه 20 آبان 1392برچسب:, ] [ 3:43 ] [ حامد رحمانیا ]

عکس دیدنی از خانه فوتبالی مسی

176949 عکس دیدنی از خانه فوتبالی مسی

عکس جالب و دیدنی از خانه عجیب و غریب و فوتبالی لیونل مسی ستاره مشهور بارسلونا را در ادامه این مطلب مشاهده کنید….

 

هنرنمایی “لیونل مسی” ستاره آرژانتینی بارسلونا محدود به مستطیل سبز نمی شود او می خواهد در خارج از جهان فوتبال هم نگاه ها را به خود جلب کند؛ این را به خوبی می توان از منزل فاخری که برای او طراحی شده است درک کرد.

“لوئیس گاریدو” معمار اسپانیایی منزلی را برای مسی طراحی کرده است که شبیه زمین فوتبال است. او درباره انگیزه اش از ساخت این خانه گفت: تصمیم گرفتم تا خانه مسی را به این شکل درآورم تا شور و هیجان او برای فوتبال را بیشتر کنم.

54665 300x220 عکس دیدنی از خانه فوتبالی مسی

[ دو شنبه 20 آبان 1392برچسب:, ] [ 3:43 ] [ حامد رحمانیا ]

لیونل مسی خالکوبی عجیب مسی روی پایش

خالکوبی عجیب مسی روی پایش

 

لیونل مسی فوتبالیست عضو بارسلونای اسپانیا و تیم ملی آرژانتین بخاطر علاقه زیاد به فرزندش، تصمیم گرفت تا شکل دست پسرش را روی پای تخصصی خودش خالکوبی کند.

messi خالکوبی عجیب مسی روی پایش

[ دو شنبه 20 آبان 1392برچسب:, ] [ 3:41 ] [ حامد رحمانیا ]

 

لیونل مسی عکس جدید لیونل مسی با همسر و فرزندش

 

عکس جدید لیونل مسی با همسر و فرزندش …

 

 

لیونل مسی و همسرش عکس جدید لیونل مسی با همسر و فرزندش

[ دو شنبه 20 آبان 1392برچسب:, ] [ 3:40 ] [ حامد رحمانیا ]

جدیدترین عکس لیونل مسی و پسرش

1769491 جدیدترین عکس لیونل مسی و پسرش

  عکس های جدید و دیدنی از لیونل مسی اسطوره فوتبال و پسر و همسرش که در صفحه توِییترش قرار داده است را در ادامه ببینید….

 

“لیونل مسی” ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا دو عکس را درصفحه توئیترش قرار داده که در آن او در کنار پسرش “تیاگو” و همسرش “آنتونیا” دیده می شوند.

او برای توصیف این عکس نوشته:« با پادشاه خانه»

2h6f6oi 190x300 جدیدترین عکس لیونل مسی و پسرش

[ دو شنبه 20 آبان 1392برچسب:, ] [ 3:36 ] [ حامد رحمانیا ]

 

 

 

منبع:سایت گل


ادامه مطلب
[ دو شنبه 20 آبان 1392برچسب:, ] [ 3:31 ] [ حامد رحمانیا ]
[ دو شنبه 20 آبان 1392برچسب:, ] [ 3:28 ] [ حامد رحمانیا ]
[ دو شنبه 20 آبان 1392برچسب:, ] [ 3:28 ] [ حامد رحمانیا ]
[ دو شنبه 20 آبان 1392برچسب:, ] [ 3:25 ] [ حامد رحمانیا ]
[ دو شنبه 20 آبان 1392برچسب:, ] [ 3:23 ] [ حامد رحمانیا ]
[ دو شنبه 20 آبان 1392برچسب:, ] [ 3:20 ] [ حامد رحمانیا ]
[ دو شنبه 20 آبان 1392برچسب:, ] [ 3:19 ] [ حامد رحمانیا ]

Bikalak.com عکس های جدید لیونل مسی

لیونل آندرس “لئو” مسی (به اسپانیایی: Lionel Andrés Messi)‏ متولد ۲۴ ژوئن ۱۹۸۷ (چهارشنبه ۳ تیر ۱۳۶۶) فوتبالیست متولد روزاریو آرژانتین است. شیوهٔ بازی او و توانایی‌هایش باعث شده‌است که وی با دیه‌گو مارادونا مقایسه شود، این درحالی است که، مارادونا مسی را «جانشین» خود می‌داند.
مسی در روزاریو، سانتا فه به‌دنیا آمد. پدرش خورخه هوراکیو مسی، کارگر کارخانه بود و مادرش سلیا ماریا کوچیتینی٬ یک نظافتچی نیمه‌وقت بود. اصلیت والدین مسی ایتالیایی است و به شهر آنکونا باز می‌گردد. جد او، آنجلو مسی در سال ۱۸۸۳ به آرژانتین مهاجرت کرده‌است. او از پنج سالگی فوتبال خودش را در تیم گراندولی آغاز کرد؛ تیمی که پدرش در آن زمان مربیش بود.

 

Bikalak.com عکس های جدید لیونل مسی

Bikalak.com عکس های جدید لیونل مسی


ادامه مطلب
[ یک شنبه 14 مهر 1392برچسب:, ] [ 14:1 ] [ حامد رحمانیا ]
[ یک شنبه 14 مهر 1392برچسب:, ] [ 13:53 ] [ حامد رحمانیا ]

 

این عکس ها ازوب بارسلوناز برای اولین بارمنتشر می شود،خواهشمنداست که درصورت کپی لینک یامنبع وب را درج کنید.

 

مسی

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 17 مرداد 1392برچسب:, ] [ 12:59 ] [ حامد رحمانیا ]
 
 
موزه مادام توسو شهر لندن به قول خود عمل کرد و مجسمه ی لیونل مسی اسطوره ی تاریخ فوتبال جهان را در ورزشگاه ومبلی لندن رونمایی کرد.
 
ساخت این مجسمه توسط جیم کمپتون  4 ماه طول برد و در مجموع 150,000 یورو هزینه در بر داشت.
 
شایان ذکر است این شاهکار هنری از روز دوشنبه در بخش ورزشی موزه مادام توسو شهر لندن قرار خواهد گرفت.
[ چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:, ] [ 8:1 ] [ حامد رحمانیا ]

 

فوق ستاره ی بارسلونا دارای ملیتی آرژانتینی است. او از همان دوران کودکی نبوغ سرشار و بالای خود را به نمایش گذاشت تا جایی که مربی آن دورانش در باره ی وی گفته:" در آن مقطع کمتر بازیکنی را دیده بودم که در سن مسی آنقدر نابغه باشد و به جرات می گویم کسی وجود نداشت. لیونل کارهایی با توپ می کرد که اعجاب برانگیز بود و فقط از یک بازیکن مستعد بر می آمد." بله همانطور که گفته شد مسی فوتبال را از کوچکی و در خون خود داشت.متاسفانه لیونل دارای یک بیماری هورمونی بوده که در اثر آن ترشحات کافی که لازمه ی رشد جسمانی وی بود بدن وی را تغذیه نمی کرد. او در مقایسه با هم سن و سالان اش بسیار ریزتر و کوتاه قد تر بود . در نهایت پدرش برای مداوای وی تصمیم گرفت او را به اروپا بیاورد و این آغاز سناریوی ورود شخصی به بارساست که اکنون همه ی ما با غرور با اسم اش در دنیا جولان می دهیم. نمی دانم بیماری وی را معجزه بنامم یا خوش شانسی برای بارسا! به هر حال او پا به شهر بارسلونا نهاد. وقتی او به یک دکتر مراجعه کرد دریافت که می تواند با تزریق نوعی آمپول این کمبود ترشح را رفع کند. او در مدرسه ی فوتبال بارسلونا ثبت نام می کند و... با این روند می توان او را رهروی بزرگانی چون پویول , ژاوی , انیستا , والدس و... دانست, چون به نوعی مسی دست ساخته ی آکادمی بارسلوناست.مقامات بارسا متعهد شدند که خرج و مخارج درمان وی را به عهده بگیرند.حدود دو سال پیش با درخشش لئو در ترکیب تیم دوم بارسلونا مطبوعات , مربی تیم دوم بارسلونا و بزرگی چون آرماندو مارادونا سعی کردند او را به ترکیب 25 نفره ی رایکارد برای بازی در لیگا تحمیل کنند . اما او برای اولین در بازی با اوساسونا در نیوکمپ به میدان رفت.(این بازی که فصل پیش برگزار شد در هفته ی هشتم بود و با نتیجه ی 3 بر صفر به سود بارسا به پایان رسید. اتوئو 2 بار و رونالدینهو از روی نقطه ی پنالتی گلزنی کردند, بسیار جالب است بدانید که او در این بازی جانشین رونالدینهو شده بود!). او فرصت کرد که در طول فصل قهرمانی بارسا در چندین بازی, هر چند اندک به میدان برود. مهمترین دیداری که او در آن درخشید در بازی با آلباسته در نیوکمپ و از هفته ی 34ام بود که وی دو گل زد که البته یکی را کمک داور به اشتباه آفساید گرفت! بارسا آن بازی را 2 بر صفر برد . شاید 17 ساله بودن لیونل عامل اصلی ترس از گذاردن او در ترکیب اصلی و جانشین کردن او به جای ژولی فرانسوی بود. جام جهانی جوانان سکوی پرتاب مسی بود تا نه تنها خود را به رایکارد بلکه به جهانیان معرفی کند. درخشش خیره کننده ی وی در جام جهانی, قهرمانی تیم کشورش را به همراه داشت او در دیدار پایانی برابر نیجیریه دو گل از روی نقطه ی پنالتی زد و جام را تقدیم به مردم آرژانتین نمود.کسب آقای گلی جام , برترین بازیکن و پدیده ی جام عناوین شخصی او در این تورنمنت معتبر بود. لازم به ذکر است سن لیونل در آن تورنمنت به 18 نرسیده بود و او جوان ترین بازیکن نیز بود! موفقیت لئو درجام جهانی جوانان و بازی های نه چندان دلچسب ژولی سرانجام به نفع جوان اول بارسلونا به پایان رسید. او در هفته ی ششم و در بازی با زاراگوزا در نیوکمپ(2بر2) به میدان رفت و کم کم توسط رایکارد به پیکره ی تیم تزریق می شد. مشکلات پاسپورت اروپایی سبب شد تا رقیبان دندان هایشان را تیز کنند که مهمترین آنها دپورتیوو لاکرونیا بود. پس از حل این مشکل مسی به بازی های خود ادامه داد و این مساله با خشم باشگاهایی همراه بود که بازهم دپور در متن ماجرا بود و آنها سعی کردند مانع ادامه ی حضورش در لا لیگا شوند.

[ چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:, ] [ 7:56 ] [ حامد رحمانیا ]
[ سه شنبه 1 مرداد 1392برچسب:, ] [ 9:41 ] [ حامد رحمانیا ]

یک سری از عکسهای لیونل مسی در چند ماه اخیر 

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:, ] [ 21:13 ] [ حامد رحمانیا ]
[ پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:, ] [ 21:12 ] [ حامد رحمانیا ]

در این مجموعه از اکثر بازیکنان چند عکس قرار داده شده است . برای جمع آوری تصاویر زحمت زیادی کشیده شده و بنابراین از کلیه کاربران درخواست میشود در صورت کپی برداری از تصاویر این مطلب و درج آن در وبلاگ خود , لینک بارسا نیوز را به عنوان منبع قرار دهند ( از ما حمایت کنند ) . با توجه به سرعت بالای اینترنت در ایران ممکن است مدتی طول بکشد تا تمامی تصاویر به صورت کامل لود شد . تا لود کامل تصاویر کمی صبر کنید . با تشکر حامد رحمانیا

عکس جدید مسی


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:, ] [ 19:39 ] [ حامد رحمانیا ]
[ چهار شنبه 26 تير 1392برچسب:, ] [ 19:19 ] [ حامد رحمانیا ]

ليونل آندرس مسي

 

حالا ميرسيم به ستاره ي فوتبال دنيا  جادوگري كه داخل زمين مهار نشدني.  فكر هيچ  كسي به  حر كات اون داخل زمين نمي رسه اون تمام انرژي اش را داخل زمين صرف ميكنه وزماني كه از زمين خارج انگار شما داريد يك شخص ديگر را با روحياتي ديگرمي بينيد  او اولين بار كه براي بارسلونا بازي كرد به جاي رونالدينيهو تعويض شد . وحاله هم او جاي رونالدينيهو را در بارسا گرفته

 

 

 

مشخصات فردی

 

نام: لیونل اندرس مسی

پست: فوروارد

محل تولد:روزيا ريو (آرژانتین)

تاریخ تولد: 24-06-1987

قد: 169 سانتیمتر

وزن: 67 کیلوگرم

آغاز به کار: اسپانیول - اف سی بارسلونا ( 0-1 لالیگا )...


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 26 تير 1392برچسب:, ] [ 19:14 ] [ حامد رحمانیا ]
[ چهار شنبه 26 تير 1392برچسب:, ] [ 19:9 ] [ حامد رحمانیا ]
[ چهار شنبه 26 تير 1392برچسب:, ] [ 19:5 ] [ حامد رحمانیا ]
درباره وبلاگ

سلام دوستان حامد هستم از زنگارد امیدوارم از وبلاگم خوشتون بیاد لطفا نظر یادتون نره...
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 98
بازدید کل : 113438
تعداد مطالب : 325
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1