هیچ کس تنهاییم را حس نکرد
سایه ام امشب زه تنهایی مرا همراه نیست گر در این خلوت بمیرم هیچ کس آگاه نیست من در این دنیا به جز سایه ندارم همدمی این رفیق نیمه راهم گاه هست و گاه نیست.
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هیچ کس تنهاییم را حس نکرد و آدرس hamedr1994.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





اگر iPhone را برترین گوشی حال حاضر دنیا ندانیم ، حدأقل میتوان آن را یکی از برترین گوشی های موجود در جهان دانست. iPhone و پس از آن iPhone نسل سوم ، یکی از ابتکارات شرکت اپل بود که با استقبال بی سابقه ای روبرو شد. ظاهر بسیار شیک و زیبا، توانمندی های فنی متعدد ، صفحه لمسی چندگانه و بسیاری از نکات مثبت دیگر باعث شده است تا iPhone به یک گوشی محبوب در میان کاربران تبدیل گردد. iPhone نیز ترفندهای مختلفی دارد که هم اکنون قصد داریم کلیه کدهای مخفی این گوشی را برای شما بازگو کنیم. با بهره گیری از این کدها میتوانید به اعماق iPhone دسترسی پیدا کنید.

                 

                                                         ...


ادامه مطلب
[ سه شنبه 19 آذر 1392برچسب:, ] [ 2:27 ] [ حامد رحمانیا ]

کدهاي دستوري ايرانسل:

فعالسازي آهنگ پيشواز: ارسال کد آهنگ به 7575


جايگزيني آهنگ پيشواز: *777*6*کد آهنگ قبلي*کد آهنگ جديد*1#


جستجوي آهنگ بر اساس کد: *777*7*کد آهنگ#


مشاهده ي آلبوم: *777*2#


حذف آهنگ : *777*5#


قطع موقت آهنگ : *777*8*2#


فعالسازي آهنگ در صورت قطع موقت: *777*8*1#


(از راست به چپ)

[ یک شنبه 17 آذر 1392برچسب:, ] [ 15:2 ] [ حامد رحمانیا ]

نکاتی که باید در مورد نرم افزار Odin بدایند !


1- نرم افزار بصورت Portable می باشد و نیازی به نصب ندارد !
2- برای کار کردن با نرم افزار ادین ، یک Mode یا نام Odin Mode در گوشی شما تعبیه شده است . برای بوت شدن در این مود ابتدا گوشی را خاموش کنید و سپس سه دکمه ی Home + Power + Volume Down را چند ثانیه نگه دارید و پس از نمایان شدن آرم کمپانی ، آن را ول کنید. سپس گوشی را با کابل USB به PC وصل نمایید.


                               .......


ادامه مطلب
[ جمعه 15 آذر 1392برچسب:, ] [ 18:34 ] [ حامد رحمانیا ]

به‌روزرسانی: این مطلب آپدیت شده و آموزش کامل این برنامه در مطلبی با عنوان “آموزش جامع اینستاگرام؛ از سیر تا پیاز!” منتشر شده است. پیشنهاد می‌دهیم برای کسب اطلاعات بیشتر از این برنامه علاوه بر این مطلب، مطلب ذکر شده را هم حتما مطالعه کنید.


 

فارنت: اگر شما هم مانند من از میلیون‌ها کاربر دستگاه‌های اندرویدی هستید که در روزهای اخیر در اینستاگرام ثبت‌نام کرده‌اید و روش استفاده از این اپ را هنوز فرا نگرفته‌اید، با ما همراه باشید تا روند کار با محبوب‌ترین اپ اشتراک‌گذاری تصاویر در دنیا را در دستگاه‌های اندرویدی با هم مرور کنیم.

...


ادامه مطلب
[ سه شنبه 21 آبان 1392برچسب:, ] [ 3:1 ] [ حامد رحمانیا ]

16ترفند گوشی های اندروید که به کارتان می آید 6992

 
16 ترفند گوشی های اندروید که به کارتان می آید


16 ترفند گوشی های اندروید که به کارتان می آید
بهبود صفحه اصلی دستگاه
1. صفحه اصلی گوشی خود را تا جای امکان و تا جایی که زیبا باشد، از ویجت های داینامیک پر کنید. برای اضافه کردن ویجت های دلخواه کافیست انگشت خود را در فضای خالی صفحه فشار دهید و نگهدارید تا صفحه منو برایتان نمایش داده شود. سپس از میان گزینه های موجود، آیتم Widgets را انتخاب کنید. ویجت ها اصولا در اندازه ها و قابلیت های مختلف ارایه می شوند. به همین منظور در اندروید مارکت یا نرم افزار بازار ویجت هایی را جست وجو کنید که بیشتر مناسب شما هستند.
2. تمایلی به شنیدن صدای دریافت ایمیل جدید در گوشی خود ندارید؟ خب، بسیار ساده است. کافیست به منوی تنظیمات جی میل بروید و گزینه Silent را در بخش آهنگ زنگ انتخاب کنید. در این حالت در پانل بالای صفحه متوجه آمدن ایمیل جدید می شوید بدون اینکه صدای آهنگ آن آزارتان دهد. این روند را می توانید برای هر اپلیکیشنی که صدا دارد، اجرا کنید.
. برای افرادی که مدام با آنها در تماس هستید قابلیت تماس تک اشاره ای تنظیم کنید. برای این منظور، در فضای خالی موجود در رابط کاربری کلیک کنید و انگشت خود را نگهدارید. از منوی باز شده روی گزینه Shortcuts اشاره کنید. سپس گزینه Direct dial و سپس نام فرد مورد نظر را از فهرست مخاطبین خود انتخاب کنید. این کار را برای ارسال پیامک نیز می توانید اعمال کنید و در این حالت فقط باید روی گزینه Direct message کلیک کنید.
4. برای دسترسی سریع به صفحات وب دلخواه از طریق صفحه اصلی دستگاه، روی سایت موردنظر در قسمت بوک مارک ها کلیک کنید و نگهدارید. سپس گزینه Folders را انتخاب کنید. در این حالت می توانید همه اپلیکیشن ها یا شورت کات های دیگر را درون این فولدر بیندازید و به هم ریختگی موجود را تا حدی مرتب کنید. برای تغییر نام فولدرها، روی نام آن فشار دهید و نگهدارید تا باز شود و بتوانید نام را تغییر دهید.
گشت وگذار در اندروید...

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 26 تير 1392برچسب:, ] [ 18:49 ] [ حامد رحمانیا ]

گاهی با دوستمون تماس میگیریم ،قبل از جواب دادنش یعنی سیم کارت ایرانسل یه آهنگ پیشواز برامون پخش میشه و خیلی خیلی زیباست و هرچی میگردی نه اسم و نه شماره اون آهنگ پیشواز ایرانسل رو پیدا نمکنی و وقتی از دوستت هم میپرسی جوابی بهت نمیده.

ولی دیگه لازم نیست از کسی سوال کنی باشماره ایرانسل دوستات تماس بگیر و بهترین آهنگ پیشواز ایرانسل رو رایگان گوش کن سپس اگر از آهنگ پیواز ایرانسل خوشت آودمد روی کیبورد کوشیت عدد 7 بعد کلید # رو بگیر تا اون آهنگ پیشواز ایرانسل براتون فعال بشه

[ چهار شنبه 26 تير 1392برچسب:, ] [ 9:34 ] [ حامد رحمانیا ]

سه بعدی سه بعدی
شرکت ایرانسل از چند سال قبل قابلیت آهنگ پیشواز را به کاربران خود معرفی کرده که این ویژگی همراه با قابلیت های دیگری مانند پخش پیشواز چند آهنگی بوده ولی نزد کاربران کمتر شناخته شده است. با فعال کردن حالت چندآهنگی دفعاتی که دوستان با شما تماس می گیرند هر بار آهنگ پیشواز جدیدی برای آنها پخش می شود.

برای فعال کردن پخش چند آهنگی پیشواز ایرانسل، کد #1*777* را شماره گیری کنید. پیغامی به نمایش در می آید که باید دکمه پاسخ Answer را انتخاب کرده و عدد یک را ارسال کنید. سایر گزینه های موجود در این بخش به شرح زیر می باشد:


مشاهده آلبوم آهنگ پیشواز

جهت مشاهده آلبوم پیشواز خود کد #2*777* را شماره گیری کنید.


مشاهده فهرست پیشواز

جهت مشاهده فهرست آهنگ پیشواز ایرانسل کد #3*777* را شماره گیری کنید.


خرید آهنگ پیشواز
جهت خرید آهنگ پیشواز ایرانسل کد #4*777* را شماره گیری کنید.


حذف آهنگ پیشواز

جهت حذف آهنگ پیشواز خود کد #5*777* را شماره گیری کنید.


جایگزینی آهنگ پیشواز فعلی با پیشواز جدید

برای تغییر آهنگ پیشواز ایرانسل کد #6*777* را شماره گیری کنید.


جستجوی آهنگ پیشواز مورد نظر

برای جستجوی پیشواز دلخواه کد #7*777* را شماره گیری کنید.


فعال سازی/ غیرفعال سازی آهنگ پیشواز ایرانسل
برای فعال کردن یا غیرفعال کردن پیشواز ایرانسل کد #8*777* را شماره گیری کنید.


تجدید خودکار پیشواز ایرانسل

اگر قصد تجدید پیشواز ایرانسل خود را دارید کد #10*777* را شماره گیری کنید. البته بطور پیشفرض ایرانسل این کار را برای شما انجام می دهد!


پیشواز تشویقی ایرانسل

جهت مشاهده پیشواز تشویقی خود کد #11*777* را شماره گیری کنید. در صورتی که شماره ایرانسل شامل این طرح باشد از طریق اس ام اس باخبر خواهید شد.
[ چهار شنبه 26 تير 1392برچسب:, ] [ 9:32 ] [ حامد رحمانیا ]

از زمانی که ایرانسل به عنوان اپراتور دوم تلفن همراه شروع به کار کرده امکانات متنوعی را برای کاربران خود عرضه نموده است. در این پست به معرفی سرویس جدید و کاربردی "اعلام دسترسی" می پردازیم. با استفاده از این قابلیت جالب ایرانسل هنگامی که در تماس با یکی از مشترکان ایرانسل با اعلام خاموشی گوشی طرف مقابل، عدم آنتن دهی و هر مورد دیگر مواجه شدید به محض روشن شدن گوشی طرف مقابل، به شما اطلاع داده می شود.

به نقل از روابط عمومی ایرانسل ، به کمک این سرویس جدید، در صورتی که یک مشترک ایرانسل با دیگر مشترکین ایرانسل تماس بگیرد و به دلیل خاموش بودن گوشی وی یا به هر دلیل دیگری تماس برقرار نشود، مشترک تماس گیرنده می‌تواند از در دسترس قرار گرفتن مجدد مشترک مورد نظر خود در شبکه، از طریق یک پیام کوتاه خودکار مطلع شود.

برای استفاده از این سرویس جدید کافیست کد دستوری #شماره مشترک ایرانسل مورد نظر*۱۵۵* را از خط ایرانسل شماره گیری کرده تا به محض بازگشت مشترک مورد نظر به شبکه تا ۲۴ ساعت، امکان تماس با او از طریق یک پیام کوتاه خودکار اعلام گردد.

استفاده از این سرویس تنها برای مشترکین سیم کارت‌های اعتباری ایرانسل امکان‌پذیر است و هزینه استفاده از این سرویس برای هر بار درخواست اعلام دسترسی ۱۳۰ ریال تعیین شده است.

 

[ چهار شنبه 26 تير 1392برچسب:, ] [ 9:31 ] [ حامد رحمانیا ]

سه بعدی سه بعدی
دیشب که شارژ ایرانسلم تمام شده بود با استفاده از کد #شماره موبایل...*150*  یعنی همون پیام رایگان با من تماس بگیر رو برای یکی از دوستان فرستادم که در گزارش تایید ارسال پیام رایگان ایرانسل یک پیشنهاد جالب رو دیدم مبنی بر اینکه مثل همین پیام رایگان و این بار تماس رایگان برای شما و البته با هزینه طرف مقابل داشته باشید!

این سرویس میتونه خیلی مواقع به کمک کاربران ایرانسل بیاد و یکی از اون سرویس هایی خواهد بود که طرفداران زیادی خواهد داشت! البته صرفا بخاطر مواقع اضطراری و... اگر شما هم برای امتحان کردن این سرویس مشتاق هستید کافیست شماره موبایل ایرانسل شخص مورد نظر را که می‌خواهید هزینه مکالمه را به عهده او بگذارید با پیش‌ شماره 704 شماره گیری کنید.

بعد از این کار ایرانسل با شخص موردنظر تماس گرفته و در صورت موافقت او مبنی بر تقبل هزینه مکالمه، تماس برقرار می‌شود.

مثال:
شماره دوست شما: 09391234567

شماره ای که باید با آن تماس بگیرید: 70409391234567

[ چهار شنبه 26 تير 1392برچسب:, ] [ 9:28 ] [ حامد رحمانیا ]

ترفندهای گوشی نوکیا#06#*
سریال نامبر گوشی را نشان میدهد ( IMEI )

#92702689#*
نمایش : سریال نامبر گوشی ، تاریخ ساخت ، تاریخ فروش ، تاریخ آخرین تعمیرات ( 0000 به معنای نداشتن تعمیر قبلی) برای خروج از این صفحه باید گوشی را خاموش و دوباره روشن کنید.

#3370*
با این کد شما از حالت EFR استفاده خواهید کرد که باعث میگردد از حداکثر کیفیت صدای گوشی برخوردار شوید اما در عوض مصرف باطری شما کمی بالاتر خواهد رفت

بر روی گوشی نوکیا 3310 آزمایش شد و عمل کرد).
..

 


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 26 تير 1392برچسب:, ] [ 9:9 ] [ حامد رحمانیا ]
درباره وبلاگ

سلام دوستان حامد هستم از زنگارد امیدوارم از وبلاگم خوشتون بیاد لطفا نظر یادتون نره...
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 95
بازدید کل : 113435
تعداد مطالب : 325
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1