هیچ کس تنهاییم را حس نکرد
سایه ام امشب زه تنهایی مرا همراه نیست گر در این خلوت بمیرم هیچ کس آگاه نیست من در این دنیا به جز سایه ندارم همدمی این رفیق نیمه راهم گاه هست و گاه نیست.
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هیچ کس تنهاییم را حس نکرد و آدرس hamedr1994.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






 

این عکس ها ازوب بارسلوناز برای اولین بارمنتشر می شود،خواهشمنداست که درصورت کپی لینک یامنبع وب را درج کنید.

 

مسی

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 17 مرداد 1392برچسب:, ] [ 12:59 ] [ حامد رحمانیا ]

نام نرم افزار رسمى مدیریت اکانت هاى ایمیل یاهو در دستگاه هاى آندروید است.
با وجود این برنامه قدرتمند شما میتوانید به راحتى در موبایل خود ایمیل بفرستید ، ایمیلهایتان را چک کنید و بطور کل مدیریتى کامل بر ایمیل هاى خود داشته باشید.

در برنامه یاهو ایمیل پوشه هاى inbox,sent,spam,drafts,trash در دسترس شما هستند و میتوانید روى آنها عملیات مختلفى انجام دهید ، همچنین پوشه اى حاوى تمام فایل هاى ارسال شده و دریافت شده توسط شما نیز در این برنامه وجود دارد.
یکى از امکانات مفید دیگر این برنامه این است که اگر برنامه Yahoo Messnger را هم نصب داشته باشید با آن هماهنگ شده و میتوانید براحتى بین دو برنامه سوئیچ کنید.

پیش نیاز : اندروید +۲.۲

براى دانلود این برنامه اندروید از دانلود ۰۰۹۸ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

 

  Yahoo! Mail Android

 


download دانلود

size حجم فایل: ۳ مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

[ چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:, ] [ 17:59 ] [ حامد رحمانیا ]

نرم افزار قدرتمند Gallery Lock Pro 4.2 - اندروید

Gallery Lock Pro 4.2 نرم افزاری بسیار قدرتمند و کار آمد برای سیستم عامل اندروید می باشد. با استفاده از این برنامه دیگر نگران فایلهای شخصی خودتان نباشید با این برنامه می توانید بر روی گالری خود قفل گذاری کنید.این برنامه برای گوشی و تبلت طراحی شده است . از امکانات این برنامه می توان به امنیت بالا برای فایل های خودتان اشاره کرد . کار با این برنامه بسیار ساده میباشد . اپلیکیشن Gallery Lock Pro 4.2 را در ادامه می توانید به صورت کاملا رایگان از ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

قابل نصب روی

موبایل و تبلت های سیستم عامل اندروید 2.3 و بالاتر.

[ چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:, ] [ 17:54 ] [ حامد رحمانیا ]

Smart AppLock نرم افزاری قدرتمند و کاربردی برای محافظت از حریم خصوصی شماست که مخصوص سیستم عامل اندروید ساخته شده است. با این برنامه قادر خواهید بود برروی برنامه ها ، بازی ها و بخش های دلخواه اسمارت فون خود قفل قرار دهید و از دسترسی افراد دیگر به آن بخش ها جلوگیری کنید.

آیا نگرانید که دیگران اس ام اس های شخصی شما را بخوانند ؟! آیاد دوست ندارید افراد دیگر به بخش مخاطبین و تاریخچه ی تماس گوشی شما دسترسی داشته باشند !؟ برنامه ی Smart AppLock برای شما طراحی شده است.

این نرم افزار لیستی از برنامه ها را در اختیار شما قرار میدهد که می توانید گزینه های دلخواه را انتخاب و یک قفل زیبا برروی آن قرار دهید ، در ضمن صفحه های قفل مختلفی برای این کار وجود دارد.

برای مشاهده ی تصاویری از برنامه ی Smart AppLock و دانلود جدیدترین نسخه ی آن از فارسروید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:, ] [ 17:46 ] [ حامد رحمانیا ]

همانگونه که مستحضرید Skype نرم افزاری کاربردی در زمینه ی برقراری تماس های صوتی و تصویری از طریق اینترنت می باشد که نسخه های مختلف آن برای سیستم عامل های ویندوز ، آیفون و اندروید منتشر شده است و تماس تلفنی و ویدیویی بین کاربران اسکایپ کاملا رایگان است و برای تماس با تلفن ثابت و تلفن موبایل نیاز به خرید اعتبار می‌باشید. این اپلیکیشن توسط نیکلاس زنشتروم سوئدی و جانوس فریس دانمارکی ایجاد شده است و میلیون ها کاربران از سراسر جهان را به سمت خود کشانده است. نرم افزار اسکایپ دارای طراحی زیبا و رابط کاربری یوزرفرندلی است و امکان برقراری تماس های صوتی و تصویری با کیفیت بالا را برای شما فراهم می کند .

برخی از قابلیت های نرم افزار Skype اندروید :

* امکان یافتن تمام دوستان و خانواده در یک لحظه

* هزینه های بسیار پایین در برقراری تماس ها

* امکان به اشتراک گذاری تصاویر خود

* امکان برقراری با همه ی دوستانی که این نرم افزار را برروی گوشی خود دارند اعم از جاوا ، سیمبین و …

جدیدترین ورژن نرم افزار Skype را می توانید به صورت رایگان و با لینک مستقیم از فارسروید دانلود کنید ؛ برای مشاهده ی تصاویری از محیط این برنامه به ادامه ی مطلب مراجعه کنید .


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:, ] [ 17:44 ] [ حامد رحمانیا ]

Viber : Free Calls & Messages از محبوب ترین و بهترین برنامه های برقراری تماس های صوتی و ارسال پیامک به صورت نامحدود و رایگان در اندروید می باشد که به شما این امکان را می دهد در هر نقطه ای از جهان که باشید برای دوستانتان به صورت رایگان متن بفرستید و یا با او تماس تلفنی مجانی داشته باشید ! ۹۰ میلیون کاربر این برنامه نشان دهنده ی محبوبیت آن نزد کاربران می باشد و نسخه های مختلف آن برای انواع سیستم عامل نظیر آیفون ، ویندوز و … منتشر شده است.

کیفیت ارسال و دریافت صدای برنامه ی وایبر بسیار بالا می باشد و به راحتی می توانید از تمام امکانات آن بدون داشتن هیچ گونه تجربه ای استفاده کنید. از قابلیت های این برنامه می توان به امکان ارسال متن به صورت گروهی اشاره کرد. برای استفاده از وایبر کافی است که طرف مقابل شما نیز آن را برروی گوشی خود نصب داشته باشید تا بتوانید به او دسترسی داشته باشید. پس از نصب و اجرای برنامه  به صورت خودکار تمامی دوستان شما را که از وایبر استفاده می کنند ، شناسایی شده و به صورت لیست نمایش داده می شوند تا آماده برقراری ارتباط با آنها شوید .

برای دانلود جدیدترین نسخه ی برنامه Viber با لینک مستقیم و به صورت رایگان از فارسروید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:, ] [ 17:43 ] [ حامد رحمانیا ]

WhatsApp Messenger یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مسنجر و چت برای انواع سیستم عامل می باشد که نسخه های مختلف آن برای گوشی های نوکیا ، ویندوز فون و … منتشر شده است و امروز جدیدترین ورژن آن برای اندروید آماده کرده ایم .

با این مسنجر می توانید با استفاده از اتصال ۳G یا وای فای و به صورت رایگان برای دوستان و خانواده ی خود عکس ، یادداشت صوتی ، پیام های ویدئویی و متن بفرستید و به چت کردن به صورت گروهی و یک نفره پرداخته و یا به ارسال اس ام اس بپردازید .

از ویژگی های این مسنجر می توان ارسال پیامک رایگان و دارا بودن محیط کاربری آسان را نام برد . آخرین نسخه ی WhatsApp Messenger را می توان با یک کلیک از فارسروید دریافت کنید .


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:, ] [ 17:42 ] [ حامد رحمانیا ]

LINE: Free Calls & Messages یکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزارهای ارتباطی اندروید می باشد که به شما این امکان را می دهد به صورت رایگان تماس صوتی برقرار کنید و به فرستادن پیامک به صورت نامحدود در ۲۴ ساعت شبانه روز بپردازید. در این نرم افزار هیچ محدودیتی برای استفاده وجود ندارد.

اپلیکیشن LINE در ۴۲ کشور جهان از جمله ژاپن ، تایوان ، اسپانیا ، روسیه ، هنگ کنگ ، تایلند ، سنگاپور ، مالزی ، ماکائو، سوئیس و عربستان سعودی در رده ی اول نرم افزارهای کاربردی رایگان قرار دارد و ۱۰۱ میلیون کاربر آن نشان دهنده ی محبوبیت این برنامه ی بی نظیر است .

برخی از ویژگی های برنامه LINE: Free Calls & Messages اندروید :

  • کیفیت صدای بالا در برقراری تماس های صوتی
  • ارسال پیام با سرعتی بالا و رایگان
  • قابلیت فرستادن اس ام اس های تصویری
  • برقراری تماس های صوتی رایگان با کاربران اندروید ، ios و کامپیوتر
  • دارا بودن تابع نمایش رسیدن پیام به طرف مقابل

برای دانلود جدیدترین نسخه ی برنامه LINE: Free Calls & Messages به صورت رایگان از فارسروید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید .


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:, ] [ 17:40 ] [ حامد رحمانیا ]

Kik Messenger اپلییکشنی کاربردی در زمینه ی ارتباط و پیام رسانی برای سیستم عامل اندروید می باشد که تا به امروز بیش از ۵۰ میلیون کاربر از سراسر جهان را به سمت خود کشانده است و در پلی استوری دارای امتیاز ۴.۴ می باشد و در نوع خود از بهترین مسنجرهای چت صوتی و متنی به شمار می رود. این برنامه دارای محیطی کاربری آسان می باشد و استفاده از تمام امکانات آن به ساده ترین صورت میسر می باشد(رابط کاربری بصری).

اگر دارای اندروید هستید و دوست دارید هزینه ی ارتباط خود را کاهش دهید و با بالاترین کیفیت ممکن با دوستانتان به چت های صوتی و متنی بپردازید، پیشنهاد می دهیم برنامه ی پیام رسان Kik Messenger را امتحان کنید.

برخی از قابلیت های پیام رسان Kik Messenger اندروید :

* امکان پیدا کردن خودکار دوستان شما که این برنامه را دارند

* نمایش پیغام تحویل برای رسیدن متن به دوستان

* عضویت آسان و سریع برای کار با برنامه

* به اشتراک گذاری فیلم ها، طرح ها و تصاویر

* محیط کاربری ساده و آسان برای استفاده

* رایگان بودن و امکان چت رایگان نامحدود

ماا مروز در فارسروید، آخرین و جدیدترین نسخه ی اپلیکیشن Kik Messenger را برای شما قرار داده ایم که می توانید ان را با یک کلیک دریافت کنید.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:, ] [ 17:30 ] [ حامد رحمانیا ]

WeChat یکی از بهترین مسنجرهای موجود برای اندروید است که تا به امروز بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر را به سمت خود کشانده است و برای انواع سیستم عامل اندروید ، ویندوز فون و اپل نسخه های مختلف خود را عرضه کرده است. با این مسنجر می توانید به آسانی به چت با دوستانتان بپردازید . امکان چت به صورت صوتی ، تصویری و متنی در این نرم افزار قدرتمند قرار داده شده است که از جمله مسنجرهای متفاوت بوده و امکانات فراوانی را در خود نهفته است .

برخی از ویژگی های مسنجر WeChat اندروید :

  • امکان چت با دوستان به صورت صوتی با کیفیت بالا
  • برقراری چت های تصویری با کیفیت اچ دی
  • امکان چت به صورت گروهی
  • دارا بودن شکلک های جالب و جذاب
  • به اشتراک گذاری تصاویر و فایل ها با دوستان
  • افزودن دوستان به لیست مخاطبین با تکان دادن گوشی
  • پشتیبانی از ۱۸ زبان از جمله انگلیسی ، چینی و تایلندی

جدیدترین ورژن اپلیکیشن WeChat را می توانید به صورت رایگان و با یک کلیک از فارسروئید برای اسمارت فون خود دریافت کنید .

 تغییرات نسخه ی جدید (۴.۵.۱.۲۶۱) :

*  دعوت کردن دوستان به وی چت با استفاده از بارکد خوان

* قابلیت گرفتن بکاپ و بازگردانی تاریخچه ی چت

* چت با دوستان در یک جلسه چت زنده

 

WeChat Android

 

 

[ چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:, ] [ 17:22 ] [ حامد رحمانیا ]

این منم آواره ی فریاد تو
این فضا با بوی تو آغشته است / آسمانم پر شده از یاد تو . . .








یادت …
پرچم صلحیست،
میان ِ شورش ِ این همه فکر…

 

 


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:, ] [ 17:18 ] [ حامد رحمانیا ]

نــہ تــرسے בر نـگـاھـش



نــہ اضـطـرابے בر פּجـوבش

 


نــہ عـشـقے בر سـرش



نــہ בرבے בر בلـش



فـقـط شـبـیـہ oــن قـــבم oــے زنـב،



ســایــہ ام،



خــوش بــہ حــالـش...

 ❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤

...


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:, ] [ 17:15 ] [ حامد رحمانیا ]

امروز دلم دوباره شکست….
از همان جای قبلی…!
کاش می‌شد آخر اسمت نقطه گذاشت تا دیگر شروع نشوی….
کاش می‌شد فریاد بزنم… پایان!
دلم خیلی گرفته!….
اینجا نمی‌توان به کسی نزدیک شد! آدمها از دور دوست داشتنی ترند!

1360419210_452-98.jpg

 

من در این کلبه ی تنهایی خوشم

تو در آن اوج که هستی خوش باش

من به عشق تو خوشم

تو به عشق هر که هستی خوش باش

mandardmikes4-ham.jpg


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:, ] [ 17:14 ] [ حامد رحمانیا ]

گآهــے ڪــﮧ בلـَـم اَز زنــدگـــے سیــر میشـَــوَב …i/icons/79.gif



בلــَم میـפֿــوآهَـــב تــآ سَقــفـ ـ ـ ـ آسمـــآטּ پــَروآز ڪُنَـــمـ ـ ـ ـ



وَ رویـَشــ ـ ـ בرآزبـڪـشـَـمـ ـ ـ (!!)



آرامــ ـ ـ وَآســـوבهـ ــ … مثلــِ مآهـــے פــوضــمــآטּi/icons/66.gif


ڪـﮧ چَنــב روزیـسـتــ ـ ـ روے آبــ ـ ـ (!!)اَستـــi/icons/118.gif

[ چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:, ] [ 17:11 ] [ حامد رحمانیا ]

در کــنــج دلــم عــشــق کــســی خــانــه نــدارد

کــس جــای، دریــن خــانــه ی ویــرانــه نــدارد

دل را بــه کــف هــر کــه دهــم بــاز پــس آرد

کــس تــاب نــگــهــداری دیـــوانــه نــدارد

گـفـتـم مــه مـن! از چـه تــو در دام نـیـفـتـی؟

گــفــتـا: چـکــنــم؟ دام شــمــا دانــه نــدارد!

 


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:, ] [ 17:2 ] [ حامد رحمانیا ]

خواندنی های جالب

آیا میدانستید که یک نوع موش هست که قلبش در یک دقیقه بیش از 1200 بار میزند...

*خواندنی های جالب *

آیا میدانستید که یک نوع موش هست که قلبش در یک دقیقه بین هزار و دویست تا هزار و پانصد مرتبه می تپد و بدین ترتیب رکورد ضربان قلب را در بین موجودات زنده را دارا ست؟

آیا میدانستید که مغز بیشترین انرژی را در بدن مصرف میکند و بدین دلیل است که گرمتر از سایر نقاط بدن میباشد؟

آیا میدانستید کانال سوئس در سال ۱۸۶۹ میلادی ساخته شده است و طول آن به ۱۶۲ کلیومتر میرسد؟

آیا میدانستید که در فصل تابستان در کشورهای اسکاندیناوی چون سوئد و نروژ فقط یک ساعت خورشید غروب میکند و حتی در بعضی نقاط حتی یک ساعت هم غروب نمیکند؟

آیا میدانستید ده کشور پهناور جهان بترتیب از این قرار میباشد : روسیه، کانادا، چین، آمریکا، برزیل، استرالیا، هند، آرژانتین، قزاقستان، سودان؟

آیا میدانستید که داغ ترین نقطه كره زمین در دالول اتیوپی است د در این منطقه در یك روز عادی دمای هوا در سایه به ۹۴ درجه فارنهایت میرسد؟

آیا میدانستید که قد انسان تا ۲۰ الی ۲۵ و گاها" تا ۴۰ سالگی بلند میشود و از چهل سالگی به بعد قد انسان هر دو سال حدود شش میلی متر کوتاه میشود؟

آیا میدانستید سریعترین هواپیمای مسافربری، هواپیماهای کنکورد میباشد که با سرعتی معادل ۲۲۰۰ کیلومتر در ساعت پرواز میکنند؟

آیا میدانستید که بزرگترین تخم، متعلق به پرنده ای به نام «كیوی» است كه در استرالیا زندگی می كند.  در مقـــــــایسه با اندازه بـــــــدن، جثه كیوی، تقریبا" به اندازه یك مرغ است، اما تخمی كه می گذارد، یك چهارم بدنش وزن دارد؟

آیا میدانستید که مردها از 100 هزار سال پیش شروع به اصلاح کردن صورتهای خود کرده اند، آنها به کمک گوش ماهی و صدفها این کار را انجام میدادند؟

آیا میدانستید مردم فیلیپین به بیش از هزار لهجه سخن میگویند؟

آیا میدانستید که خواب كمتر از 6 ساعت و بیشتر از 8 ساعت، خطر ابتلا به دیابت را افزایش میدهد؟

آیا میدانستید که نوعی كوسه دارای 3500 دندان می بـــاشد كه از هیچ یك از آنها  استفاده نمیکند؟

[ چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:, ] [ 8:2 ] [ حامد رحمانیا ]
 
 
موزه مادام توسو شهر لندن به قول خود عمل کرد و مجسمه ی لیونل مسی اسطوره ی تاریخ فوتبال جهان را در ورزشگاه ومبلی لندن رونمایی کرد.
 
ساخت این مجسمه توسط جیم کمپتون  4 ماه طول برد و در مجموع 150,000 یورو هزینه در بر داشت.
 
شایان ذکر است این شاهکار هنری از روز دوشنبه در بخش ورزشی موزه مادام توسو شهر لندن قرار خواهد گرفت.
[ چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:, ] [ 8:1 ] [ حامد رحمانیا ]
 
 
در مرحله ی مقدماتی جام جهانی 2014 رونالدو و دیگر رئالی ها با پرتغال باختند .... مسی و آرژانتین و بارسلونایی های اسپانیا با اقتدار پیروز شدند.
 
::دانلود گـــــــل ها در ادامه ی مطلب::

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:, ] [ 7:58 ] [ حامد رحمانیا ]

 

فوق ستاره ی بارسلونا دارای ملیتی آرژانتینی است. او از همان دوران کودکی نبوغ سرشار و بالای خود را به نمایش گذاشت تا جایی که مربی آن دورانش در باره ی وی گفته:" در آن مقطع کمتر بازیکنی را دیده بودم که در سن مسی آنقدر نابغه باشد و به جرات می گویم کسی وجود نداشت. لیونل کارهایی با توپ می کرد که اعجاب برانگیز بود و فقط از یک بازیکن مستعد بر می آمد." بله همانطور که گفته شد مسی فوتبال را از کوچکی و در خون خود داشت.متاسفانه لیونل دارای یک بیماری هورمونی بوده که در اثر آن ترشحات کافی که لازمه ی رشد جسمانی وی بود بدن وی را تغذیه نمی کرد. او در مقایسه با هم سن و سالان اش بسیار ریزتر و کوتاه قد تر بود . در نهایت پدرش برای مداوای وی تصمیم گرفت او را به اروپا بیاورد و این آغاز سناریوی ورود شخصی به بارساست که اکنون همه ی ما با غرور با اسم اش در دنیا جولان می دهیم. نمی دانم بیماری وی را معجزه بنامم یا خوش شانسی برای بارسا! به هر حال او پا به شهر بارسلونا نهاد. وقتی او به یک دکتر مراجعه کرد دریافت که می تواند با تزریق نوعی آمپول این کمبود ترشح را رفع کند. او در مدرسه ی فوتبال بارسلونا ثبت نام می کند و... با این روند می توان او را رهروی بزرگانی چون پویول , ژاوی , انیستا , والدس و... دانست, چون به نوعی مسی دست ساخته ی آکادمی بارسلوناست.مقامات بارسا متعهد شدند که خرج و مخارج درمان وی را به عهده بگیرند.حدود دو سال پیش با درخشش لئو در ترکیب تیم دوم بارسلونا مطبوعات , مربی تیم دوم بارسلونا و بزرگی چون آرماندو مارادونا سعی کردند او را به ترکیب 25 نفره ی رایکارد برای بازی در لیگا تحمیل کنند . اما او برای اولین در بازی با اوساسونا در نیوکمپ به میدان رفت.(این بازی که فصل پیش برگزار شد در هفته ی هشتم بود و با نتیجه ی 3 بر صفر به سود بارسا به پایان رسید. اتوئو 2 بار و رونالدینهو از روی نقطه ی پنالتی گلزنی کردند, بسیار جالب است بدانید که او در این بازی جانشین رونالدینهو شده بود!). او فرصت کرد که در طول فصل قهرمانی بارسا در چندین بازی, هر چند اندک به میدان برود. مهمترین دیداری که او در آن درخشید در بازی با آلباسته در نیوکمپ و از هفته ی 34ام بود که وی دو گل زد که البته یکی را کمک داور به اشتباه آفساید گرفت! بارسا آن بازی را 2 بر صفر برد . شاید 17 ساله بودن لیونل عامل اصلی ترس از گذاردن او در ترکیب اصلی و جانشین کردن او به جای ژولی فرانسوی بود. جام جهانی جوانان سکوی پرتاب مسی بود تا نه تنها خود را به رایکارد بلکه به جهانیان معرفی کند. درخشش خیره کننده ی وی در جام جهانی, قهرمانی تیم کشورش را به همراه داشت او در دیدار پایانی برابر نیجیریه دو گل از روی نقطه ی پنالتی زد و جام را تقدیم به مردم آرژانتین نمود.کسب آقای گلی جام , برترین بازیکن و پدیده ی جام عناوین شخصی او در این تورنمنت معتبر بود. لازم به ذکر است سن لیونل در آن تورنمنت به 18 نرسیده بود و او جوان ترین بازیکن نیز بود! موفقیت لئو درجام جهانی جوانان و بازی های نه چندان دلچسب ژولی سرانجام به نفع جوان اول بارسلونا به پایان رسید. او در هفته ی ششم و در بازی با زاراگوزا در نیوکمپ(2بر2) به میدان رفت و کم کم توسط رایکارد به پیکره ی تیم تزریق می شد. مشکلات پاسپورت اروپایی سبب شد تا رقیبان دندان هایشان را تیز کنند که مهمترین آنها دپورتیوو لاکرونیا بود. پس از حل این مشکل مسی به بازی های خود ادامه داد و این مساله با خشم باشگاهایی همراه بود که بازهم دپور در متن ماجرا بود و آنها سعی کردند مانع ادامه ی حضورش در لا لیگا شوند.

[ چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:, ] [ 7:56 ] [ حامد رحمانیا ]

زخم از زبان تلخ تو خوردن روا نبود

تقدیر ما به تلخی این ماجرا نبود

هرگز نشد که خانه ی باران بنا کنیم

سنگ بنای عشق که هم سنگ ما نبود

بانو! نگو که طالع ما را خدا نخواست

آجیل بوسه های تو مشکل گشا نبود!

یک عمر پا به پای غمت اشک ریختم

در هیأتت همیشه غذا بود،جا نبود!

غیر از من و نگاه در آیینه هیچکس

در سوگ چشم های تو صاحب عزا نبود

از من گذشت دختر باران! ولی بدان

این رسم عشق بازی پروانه ها نبود

 

[ چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:, ] [ 7:56 ] [ حامد رحمانیا ]

آدم هـا می آینـد

زنـدگی می کننـد


می میـرنـد و می رونـد...

امـا فـاجعـه ی زنـدگی ِ تــو


آن هـنگـام آغـاز می شـود کـه


آدمی می رود امــا نـمی میـرد!


مـی مـــانــد


و نبـودنـش در بـودن ِ تـو


چنـان تـه نـشیـن می شـود


کـه تـــو می میـری


در حالـی کـه زنــده ای...

[ چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:, ] [ 7:54 ] [ حامد رحمانیا ]

زمستان سرد را با تو همانند بهار به سر کردم ٬ در آتش عشق تو سوختم و با درد دوری تو ساختم.با شادی تو شاد بودم ،لبخند تو آرزوی من و گریه تو عزای من بود.
چه شبهایی بود که چشمان خیسم را به خاطرت سرزنش کردم.
آن لحظه که تو در زیر باران به یاد من قدم میزدی در این سو من لحظه غروب خورشید
به یادت اشک میریختم.گفتم حرف دلت را بگو به من ؟
گفتی حرف دلم را بارها برایت تکرار کرده ام.
گفتم دلم میخواهد باز برایم تکرار کنی.چیزی نگفتی و سکوت تلخی کردی.
آری از سکوتت فهمیدم حرف دلت را.حرف دلت این بود که فراموشت کنم و دیگر مرا دوست نمیداری.سکوتی که میگفت این دوری و فاصله قلب مرا از تو سرد کرده است و
دیگر هیچ عشقی نسبت به تو ندارم.خسته شده ام ٬ مرا رها کن و بگذار خودم باشم.
سکوت آخرت ٬ یک سکوت تلخ و پر از غم بود.
سکوت آخرت تنها یک بغض غریب در گلویم نشاند ٬ بغضی که هیچگاه تبدیل به اشک نشد.
چشمانم میدانستند که دیگر اشک ریختن بی فایده است.
چشمانم دیگر آن اشکها را لایق آن قلب بی وفایت نمیدانستند.
ای بی وفا چقدر دلم برای تو تنگ میشد و به خاطر دوری از تو اشک میریختم. چه شبهایی بود که با چشمانی خیس به خواب میرفتم.
ای بی وفا این رسمش نبود ٬ چقدر لحظه شماری میکردم که لحظه دیدار با تو .
فرا رسد تا بتوانم دوباره در کنار تو باشم.چقدر دستانم را به سوی خدای خویش بردم و تو را دعا میکردم ،التماس میکردم ٬ با گریه و زاری التماسش میکردم تا تو را به من برساند.
این رسمش نبود ای بی وفا٬ که من با تمام غم و غصه های لحظه های عاشقی مان ساختم اما تو به راحتی از من گذشتی.ای بی وفا این رسم عاشقی نبود
!

[ چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:, ] [ 7:53 ] [ حامد رحمانیا ]

 

 

قبل از اینکه به کسی بگی : " دوستت دارم ..."

خوب فکراتو بکن...

چون شاید چراغی رو تو دلش روشن کنی...

که خاموش کردنش به خاموش شدن اون بیانجامه

دوستت دارم حتی اگه بری وتنهام بزاری

[ چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:, ] [ 7:52 ] [ حامد رحمانیا ]

                        looooooooooooooooooooooooooooooooove

گاهی نفس به تیزی شمشیر میخرد

از هر چه زندگیست دلت سیر میشود

کاری ندارم از که کجایی چه میکنی

بی عشق سرمکن که دلت پیر میشود

.

.

شاید در های رابطه بسته باشد

اما از دیوار دلت بالا میروم

.

.

پشتیبانی ام سجده گاه لب هایت

چشمانم میعادکاه قدم هایت

دستانم تکیه گاه خستگیهات

و قلبم حریم دلتنگیهات

تمتم این ها ارزانی نیم نگاهت!


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:, ] [ 7:40 ] [ حامد رحمانیا ]
رفتم جلو در ک سیاوش(پسر داییم) و ببینم کسی پیشش بود منم رفتم کنارشون ازش پرسیدم چند سالته هم سن بودیم...
چند روز بعد سیاوش و دیدیم ازش پرسیدم پسره چیزی بهت نگفته؟ ازش شمارمو خواسته بود ک گفته بود با کسی دوست نمیشه/اخه من 3 سالی میشد با هیچ پسری نبودم/دیگه حرفی نشد در موردش تا ی مدتی... ی شب ک همگی خونه ی مامان بزرگم بودیم ازش پرسیدم بازم چیزی بهت گفته ک دوباره گفته بوده به سیاوش گفتم شمارمو بده بهش.وقتی فرستادش همون موقع بهم اس ام اس داد منم مثلانمیشناسم ک کیه جوابشو دادم ک شمارمو از کجا اوردی وکی هستی و... نگفت کیه.میخاست ببینمش ک بشناسمش... چند روز بعد ک داشتیم با هم صحبت میکردیم گاف داد ب اسم اصلی خودش قسم خورد منم مثلا اون موقع شناختمش... بهش گفتم من نمیتونم دوست دخترت باشم فقط در حد ی دوست عادی اونم قبول کرد/اصلا از پسرا خوشم نمیومد/ ما تو نیمه ی دوم مهر با هم صحبت کردیم شاید بعد اولین صحبتی ک با هم داشتیم دو بار دیگه با هم حرف زدیم تا ابان ماه ک گفت این جوری نمیتونه منم اصلا برام مهم نبود گفتم باشه خدافظ....
بودو نبودش مهم نبود واسم حتی ی لحظه ام یادش نمیافتادم
دیگه نه از اون خبری شد نه من تا اسفند ماه شب چهار شنبه سوری بود دیدمش ی لحظه
چند روز بعدش سیاوش بهم گفت ک گفته کاش باهام بود... تو عید بود پیش دختر خالم بودم حوصلمون سر رفته بود ی دفعه یادش افتادم بهش زنگ زدم رفته بود شمال مست بود باهام بد صحبت کرد زنگ زدم ب سیاوش گفتم ج
چند روز بعدش معذرت خواهی کرده بود اما من بدم اومد ازش....
نمیدنم چی شد چرا شد اما تو اردیبهشت باهم دوست شدیم/کاش نمیشدم/تو مدرسه ک بودم اس میدادم بهش روزامون میگذشتن ومن بیشتر بهش وابسته میشدم/باورم نمیشد من به ی پسر ؟؟؟ تو نظرم غیر ممکن بود/ی شب رفتم پارک دیدمش واسه چند دقیقه بعدشم رفت...
چند بار دیگه ام هم دیگه رو تو پارک دیدیم/بهش بد عادت کرده بودم/یکم دیوونه بود زود از هر چیزی عصبانی میشد.یشب باهام خیلی بد صحبت کرد ازش پرسیدم مگه دوسم نداری؟گفت نه ندارم اون شب حالم خیلی بد شد اما بعد این ک از بردنو دکتر بهتر شدم حتی جواب اس ام اس امم نداد کارم شده بود گریه/عادت کردن از دوست داشتن بدتره/مثل دیوونه ها همش ب گوشیم نگاه میکردم ک شاید ی اس یا زنگ بزنه ک نزد.طاقت نداشتم نباشه 2 روز بعد بهش اس دادم اونم جواب داد بعدشم معذرت خواهی کرد و دوباره با هم بودیم.میرفتم خونه ی مامان بزرگم ک بهش نزدیک تر باشم دیگه باورم شده بود ک بدون اون سخته .چند بار رفتیم بیرون ی بارم با سیاوش اومد خونمون .از اون روز ب بعد همش احساسش میکردم /دوسش داشتم اما نمیخاستم باور کنم/بهش خیلی گیر میدادم چرا این جا رفتی؟چرا با فلانی رفتی؟چرا تا الان بیرونی؟ چرا نیومدی پیشم و خیلی چیزای دیگه... ی روز عصبانی شد ب قول خودش رفته بودم رو مخش زنگ زد بهم گفت دیگه شمارتو نبینم رو گوشیم منم بدونه هیچ حرفی قطع کردم دیگه ام زنگ نزدم . فرداش ب دوستم پیشنهاد دوستی داد با پرویی تمام اخه خیلی رو داشت ب منم زنگ میزد انگار ک هیچ اتفاقی نیافتاده منم خیلی سرد جوابشو میدادم اما تو دلم از این ک زنگ زده بود خوشحال بودم ...دیگه زنگ نزد تا ی شب ک من دوباره رفتم خونه ی مامانیم منو دید اس داد ک غرورم اجازه نمیداد بهت زنگ بزنم/خدایی پرویی رو داری؟/ هم ب من زنگ میزد هم ب دوستم بهش هیچی نگفتم ازم خواست ک برگردم اما من دیگه بهش ب حرفاش اعتماد نداشتم همون موقع تصمیم گرفتم ک ی کاری کنم عاشقم بشه بعد ولش کنم خوردش کنم واسه همین قببول کردم اس ام اس بازی شروع شد هر دقیقه و هر ثانیه از هم خبر داشتیم بیرون بیشتر میرفتیم باهم صحبت تلفنی دیگه وقتایی ک نبود انگار ک ی چیز گم کردم همش ناراحت بودم حالم باهاش خوب بود اونم دیگه دوسم داشت هر بار ک میخاستم تصمیمو عملی کنم انگار ک بخام خودمو گول بزنم میگفتم هنوز کم دوسم داره اما حقیقت ی چیز دیگه بود نمیتونستم بدون اون زندگی کنم هر روزدوست داشتم بیشتر میشد بیشتر نگرانش میشدم شده بود جونم .... ی روز صبح ک از خواب بیدار میشدم اس نداده بود اون روزم جهنم میشد زود زنگ میزدم بهش دلم همیشه براش تنگ بود انقدر دوسش داشتم ک وقتی میدیدمش نمیتونستم جلو اشکامو بگیرم انقدر زیاد ک حتی ب مامانشم حسودیم میشد ک پیش مامانش هست اما پیش من نه... روزو شبم شده بود شایان
ی روز رفتم خونشون البته ب اسرار اون/فکر بد نکنید/انقدر مرد بود ک ب این چیزا فکر نکنه... بغلش کردم تا حالا همچین حسی نداشتم تو اون لحظه هیچی برام مهم نبود ... منو اورد خونه ی مامانیم خودشم رفت...
عاشقش شده بودم هیچوقت فکرشم نمیکردم ک بتونم ی پسرو انقدر زیاد دوست داشته باشم روزام با عشقم همش قشنگ شده بودن یکم بهم گیر میداد اخه من دوستای زیادی داشتم ک هر روز بیرون بودیم خوشش نمیومد منم ک فقط اون برام مهم بود ب همشون گفتم ک دیگه باهاتون نمیتونم باشم عشقم خوشش نمیاد زیاد برم بیرون ... تقریبا تنها شده بودم منی ک اون همه دوست داشتم فقط چند تا از دوستام مونده بودن برام ک با اوناام رابطم خیلی کم رنگ شده بود
قید هر چیزی و میزدم ک با اون باشم دیگه بیشتر ب ایندمون فکر میکردم ی دنیا مشکل میدیدم تو راهمون با بابایی ک من داشتم حتی فکرشم نمیشه کرد ک اجازه بده من با اون ازدواج کنم
باید درس میخوند کارشو درست میکرد خودش میگفت 3 سال دیگه اما تو 3 سال ب هیچ جا ا نمیرسید خیلی فکر میکردم اما .....
با اون همه قول هایی ک بهش داده بودم جا زدم بهش گفتم ایندم مهم تر از اونه بابام برام ارزش بیشتری داره اما گفتم ک دوسش دارم واسش میمونم همه شرطایی ک گذاشتمو قبول کرد اونم بد دوسم داشت وقتی اینارو بهش گفتم گریه کرد منم صورتم خیس شده بود از اشک اما نذاشتم متوجه بشه الکی هی چرت و پرت میگفتم ک بخنده طاقت نداشتم صدای با بغضشو بشنوم بعد از چندتا قول واسه این ک دلمونو خوش کنیم ک واسه همیم خدافظی کردیم
فردای اون شب بردنم بیمارستان من واقعا نمیتونستم بدون عشقم زندگی کنم همش گریه میکردم همه فکر میکردن ک واسه جواب کنکورمه ک این جوری شدم کسی خبر نداشت ک دلم داغونه از بی خبری دق کردم میخاستم تو تنهایی خودم بمیرم اما تنهام نمیذاشتن خودمو زدم ب خواب تا از اتاقم برن بیرون وقتی رفتن انقدر گریه کرده بودم ک وقتی صبح مامانم اومد داروهامو بده هنوز بالشتم خیس بود...
از اونم دیگه خبری نداشتم چون خودم بهش گفته بودم نمیتونستم بهش زنگ بزنم .اون شب بهش گفتم زنگ نزنه اگه بزنه ناراحت میشم اونم واسه اینکه منو ناراحت نکنه زنگ نمیزد .حتی از سیاوشم نمیشد بپرسم ازش خبر داره یا نه چون اونم از این ک دیگه ما با هم نبودیم خوشحال شده بود ... ب جز خاطره های قشنگی ک باهاش داشتم دیگه هیچی نداشتم ازش....
بعد از گذشت چند وقت ی کم حالم بهتره اما باهر چیزی ک من و یادش میندازه اشکام در میاد من تو خیالم دارمش ی جوری ک انگار دارم باهاش زندگی میکنم باهاش حرف میزنم ازش سوال میپرسم اما سوالام بی جوابن ...
هنوزم اسمش ک میاد دلم میلرزه من ی عشق و تجربه کردم با شایان...
تا این جاشو شیوا تو دفتر خاطراتش نوشته بود بقیشو من میگم(سیاوش)
تا چند وقت حالش بد بود تا این ک ی روز شایان و با دوست دخترش دید دیگه با هیچکس حرف نمیزد حتی ی بار شایان و اوردم پیشش اما با اونم دیگه حرف نزد... شیوا سهمش از این عشق دیوونگی بود.....
.
[ چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:, ] [ 7:40 ] [ حامد رحمانیا ]

در جلسه امتحانِ عشق
من مانده‌ام و یک برگۀ سفید!
یک دنیا حرف ناگفتنی و یک بغل تنهایی و دلتنگی..
درد دل من در این کاغذ کوچک جا نمی‌شود!
در این سکوت بغض‌آلود
قطره کوچکی هوس سرسره بازی می‌کند!
و برگۀ سفیدم عاشقانه قطره را در آغوش می‌کشد!
عشق تو نوشتنی نیست..
در برگه‌ام، کنار آن قطره، یک قلب می‌کشم!
وقت تمام است.
برگه‌ها بالا..

[ چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:, ] [ 7:37 ] [ حامد رحمانیا ]
♥کـ ـآشـ مـــــے شـ ـد ...

 


یکــ لحظـ ـهـ جآیمــآنـ رآبآ همـ عوضـ کنیمـ ...


شآیـد تُــ میفهمیدے چهـقـدر بے انصآفے .


و منـ مـــــے فهمیـ ـدمـ چـ ـرآ

 

[ چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:, ] [ 7:36 ] [ حامد رحمانیا ]
خانوووووووم....شــماره بدم؟؟؟؟؟؟

خانوم خوشگِله برسونمت؟؟؟؟؟؟؟

خوشگله چن لحظه از وقتتو به مــــا میدی؟؟؟؟؟؟

اینها جملاتی بود که دخترک در طول مســیر خوابگاه تا دانشگاه می شنید!

بیچــاره اصـلا" اهل این حرفـــــها نبود...این قضیه به شدت آزارش می داد

تا جایی که چند بار تصـــمیم گرفت بی خیــال درس و مــدرک شود و

به محـــل زندگیش بازگردد.

روزی به امامزاده ی نزدیک دانشگاه رفت...

شـاید می خواست گله کند از وضعیت آن شهر لعنتی....!

دخترک وارد حیاط امامزاده شد...خسته... انگار فقط آمده بود گریه کند...

دردش گفتنی نبود....!!!!

رفت و از روی آویز چادری برداشت و سر کرد...وارد حرم شدو کنار ضریح

نشست.زیر لب چیزی می گفت انگار!!! خدایا کمکم کن...

چند ساعت بعد،دختر که کنار ضریح خوابیده بود با صدای زنی بیدار شد...

خانوم!خانوم! پاشو سر راه نشستی! مردم می خوان زیارت کنن!!!

دخترک سراسیمه بلند شد و یادش افتاد که باید قبل از ساعت ۸ خود را

به خوابگاه برساند...به سرعت از آنجا خارج شد...وارد شــــهر شد...

امــــا...اما انگار چیزی شده بود...دیگر کسی او را بد نگاه نمی کرد..!

انگار محترم شده بود... نگاه هوس آلودی تعـقــیبش نمی کرد!

احساس امنیت کرد...با خود گفت:مگه میشه انقد زود دعام مستجاب

شده باشه!!!! فکر کرد شاید اشتباه می کند!!! اما اینطور نبود!

یک لحظه به خود آمد...

دید چـــادر امامــزاده را سر جایش نگذاشت
[ چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:, ] [ 7:35 ] [ حامد رحمانیا ]

 

امـشبـ هـیچـی نـمے خـوآهـم !

نـه آغـوشـتـ رآ

نـه نـوازش عـآشقـآنـه اتـ رآ

نـه بـوسـه هـآے شـیریـنتـ...

فقـطـ بـیـآ

مےخـوآهـم تـآ سحـر بـه چشـمـآن زیبــــایتـ خیـره بـمــآنـم

هـمیـن کـآفـی استـ

بـرآے آرامـش قلبـــ بــی قـرآرم

تـو فقـط بـیــآ . .
.

[ چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:, ] [ 7:33 ] [ حامد رحمانیا ]

هـــزار بار این پهلو اون پهـــــــــــــــــــــلو میــــــــشم

فایــــــــده ای نداره این تخـــــــــــت خواب

آغـــــــوش گرم تــــــــــورو کم داره

رفتنت دلمو میلرزونه و عاشــــــــــــق ترم میــــــــــکنه

وقتــــــــــی که هرجوری شده دلت میـــــــــــــــــخواد

 منو بــــــــه یه هم آغوشی عاشــــــــــــقانه دعوت کنـــــــی

وای چـــه لذتی داره آغــــــــوش گــــــــــــــرمت

مرد من امشــــــــــــب کی رو به آغـــــــوش گرفتی؟

[ چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:, ] [ 7:31 ] [ حامد رحمانیا ]

این روزها


اگر خون هم گریه کنی


عمق همدردی دیگران با تو


یک کلمه است :


" آخـــــــی "

[ چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:, ] [ 7:24 ] [ حامد رحمانیا ]

وقتي که ديگر نبود من به بودنش نيازمند شدم


وقتي که ديگر رفت به انتظار امدنش نشستم


وقتي که ديگر نمي توانست مرا دوست بدارد


من او را دوست داشتم


وقتي او تمام شد من اغاز شدم و چه سخت است ...


تنها متولد شدن


مثل تنها زندگي کردن


مثل تنها مردن ...

[ چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:, ] [ 7:23 ] [ حامد رحمانیا ]

شده یه چیزی تو دلت سنگینی کنه….؟؟؟

خیلی سخته آدم کسی رو نداشته باشه…

دلش لک بزنه که با یکی درد دل کنه ولی هیچکی نباشه…

نتونه به هیچکی اعتماد کنه…

هر چی سبک سنگین کنه تا دردش رو به یکی بگه نتونه,

آخرش برسه به یه بن بست …

تک و تنها با یه دلی که هی مجبورش می کنه اونو خالی کنه …

اما راهی رو نمی بینه سرش روکه بالا می کنه آسمون رو می بینه

به اون هم نمی تونه بگه…

خبری از آسمون هم ندیده

مگه چند بار اشک های شبونش رو پاک کرده…؟!

بهش محل هم نداده

تا رفته گریه کنه زود تر از اون بساط گریه اش رو پهن کرده تا کم نیاره …

خیلی سخته ادم خودش رو به تنهایی خوش کنه اما دلی داشته باشه که مدام از تنهایی بناله…

خیلی سخته ادم ندونه کدوم طرفیه؟!

خیلی سخته ادم احساس کنه خدا اونو از بنده هاش جدا کرده …

خیلی سخته ندونی وقتی داری با خدا درددل می کنی داره به حرفات گوش می ده یا …

پرده ی گناهات اونقدر ضخیم شده که صدات به خدا نمی رسه…. ؟!

[ چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:, ] [ 7:22 ] [ حامد رحمانیا ]

دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دار
م‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌د
ارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوست
ت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوست
ت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دو
ستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دو
ستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوست
ت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوست
ت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوست
ت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌د
ارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دار
م‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دار
م‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌د
وستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوس
تت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌
دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دا
رم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دو
ستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوست
ت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌د
ارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌د
وستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌

[ چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:, ] [ 7:21 ] [ حامد رحمانیا ]

حکــــم اعــدام بود ...

اعدامـــی لــحظه ای مـــکث کــرد و بـــوسه ای بر طنــاب دار زد

دادســتان گفت :

صـــبر کنید آقــای زنــــدانــی این چــــه کـــاریست ؟!

زنــدانی خـــنده ای کــرد و گفت :

بیچـــاره طـــناب نــمیزاره زمـــین بیفتم


ولیآدم ها  بدجـــور زمــینــم زدن!

[ چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:, ] [ 7:20 ] [ حامد رحمانیا ]

عشق یعنـی مـایه قـوت قـلـب

 

عشقیعنـیانفجار احساسات

 

عشقیعنـیکم کردن فاصله ها

 

عشقیعنـیکلید یک رابطه ای محکم

 

عشقیعنـیدر موفقیت هم شریک بودن

 

عشقیعنـیکاری کنی که راحت پیدات کنه

عشقیعنـیمثل اشرف زاده ها باهاش رفتار کنی

عشقیعنـیکسی رو داشته باشی که ازت محافظت کنه

عشقیعنـیوقتی باهاش قرار داری به خودت برسی

عشقیعنـییک عالمه حرف رو با یه اشاره گفتن

عشقیعنـیهولش بدی تو یک مسیر درست

عشقیعنـییه بازی که تمومی نداره

عشقیعنـیاز هیکلش تعریف کنی

عشقیعنـیمن وتو ما میشویم

 

عشقیعنـیحرفشو باور کنی

 

 

 

 

[ چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:, ] [ 7:17 ] [ حامد رحمانیا ]
هرگز کسی که بیشتر از هر فرد دیگری درکتان می کند را از دست ندهید
کسی که می توانید با او درباره هر چیزی صحبت کنید
کسی که حتی با وجود مشکلات شما همیشه کنارتان می ماند
کسی که جزء جزء شما را می پذیرد و دوست دارد
کسی که تنها دلیل با شما بودنش این است که دوستتان دارد
قدرش را بدانید.

[ چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:, ] [ 7:15 ] [ حامد رحمانیا ]

حال من خوب است اما با تو بهتر می‌شوم‌

 

آخ‌... تا می‌بینمت یک جور دیگر می‌شوم‌
 
با تو حس شعر در من بیشتر گل می‌کند
 
یاسم و باران که می‌بارد معطر می‌شوم‌
 
در لباس آبی از من بیشتر دل می‌بری‌
 
آسمان وقتی که می‌پوشی کبوتر می‌شوم‌
 
آنقَدَرها مرد هستم تا بمانم پای تو
 
می‌توانم مایه‌ی ـ گهگاه‌ـ دلگرمی شوم‌
 
میل‌، میل توست‌، امّا بی تو باور کن که من‌
 
در هجوم بادهای سخت‌، پرپر می‌شوم
 
[ چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:, ] [ 7:14 ] [ حامد رحمانیا ]

دوست خوبم♥

 

دعامیکنم که هیچگاه چشمهای زیبای تورا
 
درانحصارقطره های اشک نبینم♥
 
... دعامی کنم که لبانت رافقط درغنچه های لبخندببینم♥
 
دعامیکنم دستانت که وسعت آسمان وپاکی دریاوبوی بهار راداردهمیشه ازحرارت عشق گرم باشد♥
 
من برایت دعامیکنم که گل های وجودنازنینت هیچگاه پژمرده نشوند♥
 
برای شاپرک های باغچه خانه ات دعامیکنم♥
 
که بالهایشان هرگز محتاج مرهم نباشند♥
 
من برای خورشیدآسمان زندگیت دعامیکنم که هیچگاه غروب نکند♥

[ چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:, ] [ 7:13 ] [ حامد رحمانیا ]

وقتی دو عاشق از هم جدا میشن ...

 
دیگه نمیتونن مثل قبل دوست باشن ...
چون به قلب همدیگه زخم زدن ...
نمیتونن دشمن همدیگه باشن ...
چون زمانی عاشق بودن ...
تنها میتونن آشناترین غریبه برای همدیگه باشن ...
[ چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:, ] [ 7:11 ] [ حامد رحمانیا ]
درباره وبلاگ

سلام دوستان حامد هستم از زنگارد امیدوارم از وبلاگم خوشتون بیاد لطفا نظر یادتون نره...
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 102
بازدید کل : 113442
تعداد مطالب : 325
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1